Skip to main content
Beantwoord

Waarom ontvang ik nog een factuur na de einddatum van mijn contract?


Bij Simpel worden de verbruikskosten achteraf berekend. Dit betekent dat je elke maand een factuur ontvangt met daarop de abonnementskosten voor de lopende maand, en de eventuele verbruikskosten van de maand daarvoor.

Als je minuten, sms’jes of MB’s buiten je bundel hebt gebruikt staan de kosten hiervoor dus pas een maand ná de einddatum van je abonnement op de factuur die je ontvangt.

Een andere factuurpost die achteraf berekend wordt is het bedrag wat je betaalt voor het gebruik van het Plafond. Als je bijvoorbeeld in februari een Plafond hebt ingesteld ontvang je in maart een factuur met het bedrag van €0,50 erop.

Kijk dus altijd naar de datum achter de factuurregel om te zien om welke periode het gaat.

Beste antwoord door Jahduar

Goedemiddag @woodwood,

 

Begrijpelijk dat je dit even navraagt. Indien er een onterechte factuur is, dan kunnen wij deze voor jou inderdaad achteraf corrigeren.

Als je het vermoeden hebt, dat er onterecht een factuur is afgeschreven, dan raad ik je ons te contacteren via ‘https://www.simpel.nl/klantenservice/contact’.

 

Verder wens ik je natuurlijk nog een fijne dag toe!

 

Groetjes, Jahduar

Simpel

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 26 reacties
  • 19 april 2024

Krijg je ook een correctie achteraf voor eventueel teveel in rekening gebrachte abonnementskosten?


Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 99 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2024

Goedemiddag @woodwood,

 

Begrijpelijk dat je dit even navraagt. Indien er een onterechte factuur is, dan kunnen wij deze voor jou inderdaad achteraf corrigeren.

Als je het vermoeden hebt, dat er onterecht een factuur is afgeschreven, dan raad ik je ons te contacteren via ‘https://www.simpel.nl/klantenservice/contact’.

 

Verder wens ik je natuurlijk nog een fijne dag toe!

 

Groetjes, Jahduar

Simpel


Reageer