Skip to main content
Antwoord

1 factuur voor meerdere abonnementen

• September 19, 2019
  • 5 reacties
  • 418 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Top dat ik nu met 1 inlog meerdere abonnementen kan beheren. Graag zou ik ook zien dat alle abonnementen op 1 factuur komen te staan. Wordt dat ook binnenkort mogelijk?

Beste antwoord door Tess

Hi Joost,

Welkom op onze community!

Fijn dat je tevreden bent met de nieuwe aanpassing. Voor nu hebben wij een gezamenlijke factuur specificatie nog niet op de planning.
Wellicht dat dat in de toekomst anders gaat.

Ik wens je een fijn weekend toe!

Groetjes, Tess

5 reacties

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • September 20, 2019
Hi Joost,

Welkom op onze community!

Fijn dat je tevreden bent met de nieuwe aanpassing. Voor nu hebben wij een gezamenlijke factuur specificatie nog niet op de planning.
Wellicht dat dat in de toekomst anders gaat.

Ik wens je een fijn weekend toe!

Groetjes, Tess

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Starter
  • December 10, 2019

Beste Tess,

Ik heb inmiddels 6 abonnementen bij Simpel en zou toch nog een keer willen vragen of jullie willen overwegen op korte termijn het mogelijk te maken om de abonnementen te bundelen op 1 factuur met 1 bedrag ter incasso.

Scheelt mij wat administratie en als ik de fora zo lees niet alleen mij.

Mvrgr Joost

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • December 12, 2019

@joostvh bedankt voor je feedback. Ik heb deze inmiddels intern doorgegeven. 

Groetjes Joachiem

• Lezer
  • November 20, 2025

Is dit inmiddels wel mogelijk?

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 25, 2025

Beste ​@Stefanbio en ​@Joachiem , 

Bedankt voor je bericht en voor het vertrouwen dat je in ons stelt met zes Simpel-abonnementen. We begrijpen heel goed dat het overzichtelijker zou zijn om één gezamenlijke factuur en één incasso te hebben.

Op dit moment worden abonnementen nog afzonderlijk gefactureerd. Dat komt door de manier waarop onze systemen en contracten zijn ingericht. Helaas kunnen we dit op korte termijn nog niet aanpassen.

Wel kun je via Mijn Simpel al je facturen overzichtelijk terugvinden en downloaden. Daarnaast worden de bedragen automatisch geïncasseerd, zodat je geen losse betalingen hoeft te doen.

We nemen je suggestie mee in onze evaluatie van klantwensen. Het is belangrijk voor ons om onze dienstverlening te blijven verbeteren, en jouw idee helpt ons daarbij.

Met vriendelijke groet, 

Raveena