Beantwoord

1ste keer verbruik buiten de bundel coulance

  • 16 January 2019
  • 7 reacties
  • 1364 Bekeken

Badge
1ste keer verbruik buiten de bundel word vaak een vast bedrag, bijvoorbeeld 4,50 Euro voor 500mb in rekening gebracht ipv de 0,15ct per mb. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie dit in dit geval ook zouden willen doen.
Als jullie in me gegevens/contract kijken kan je duidelijk zien dat ik in heel het jaar dat ik bij jullie klant ben 1 maal is voorgekomen, en destijds gewoon afgescheept ben door de klantenservice, nu wacht ik ook al een week op reactie via een privรฉ bericht in deze community, zou een hele goeie reclame en service zijn als jullie wat kunnen betekenen, want heb al aardig mensen lid gemaakt bij jullie en die slechte service toen geeft nog altijd een nare bijsmaak bij het promoten van jullie ๐Ÿค
icon

Beste antwoord door Astrid 17 January 2019, 12:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi,

Heb je al op je Mijn Simpel pagina gekeken? Hier kan je zien dat er een min bedrag staat bij de overige kosten. Dit is de vergoeding die reeds voor je is aangemaakt naar aanleiding van het contact dat je met mijn collega hebt gehad.
Het bedrag wordt verrekend met de eerst volgende factuur. Mocht er nog een restant bedrag overblijven, zal dit worden teruggestort.

Groet, Astrid
Badge
Wauw ik zie het nu pas inderdaad ! Ik dacht dat het de korting was voor de eerste half jaar euroknallers.
Echt super dit ! Heel erg blij ermee, hartstikke bedankt voor de service ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€โ˜บโ˜บโ˜บ๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š
Ik ben een blijvertje hoor, en ga jullie zwaar promoten want jullie zijn sowieso de nummer 1 van Nederland als het gaat om Sim-Only abonnementen!
Ik ben bijna 2 jaar een tevreden Simpel gebruiker. Echter in juli kreeg ik voor het eerst te maken met internetgebruik buiten de bundel. Ik schrok enorm van het bedrag tw 41.00 waarvoor ik werd beboet. Ik heb dit via mijn Simpelaccount proberen op te lossen, op 6 augustus heb ik dit gemeld en aangegeven dat het extra gebruik volledig onverwachts gebeurde en voor mij nog steeds onverklaarbaar is. Tevens heb ik gevraagd of ik in aanmerking zou kunnen komen voor coulance (op de community site las ik dat de 1e keer extra gebruik binnen de bundel met coulance behandeld wordt) Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen en ook geen vermelding bij โ€˜overige kostenโ€™ voor de volgende factuurdatum. Kent iemand de procedure bij dit soort zaken?
Badge
Direct je plafond aanzetten, kost je maar 0,50 en scheelt je veel hoofdpijn en onnodige kosten.
Hartelijk dank voor je snelle reactie en tip. Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik van Simpel een nieuw aanbod voor het omzetten naar een nieuw abonnement en deze kon ik per 1 augustus 2019 in laten gaan (10,00/4gb internet,etc) mijn oude abb liep tot 1/1/20 (5,00/1gb internet). Dat heb ik dus gedaan en in de laatste maand van mijn oude contract, juli overkwam mij dit. Een beetje zuur. Vooral omdat ik ook geen reactie meer heb ontvangen op mijn nette Whatsapp bericht (6 aug)
Badge
Graag gedaan, maar zoals je al op de hoogte was kunnen ze bij de 1e keer het bedrag uit coulance crediteren, hebben ze bij mij ook gedaan en was heel erg tevreden over de service, je kan ze via deze community ook even berichten dan pakken ze het ook snel op.
Zal ik doen. Ik zie nu ook jou eerdere bijdrage over hetzelfde item en zo te lezen goed opgelost.โ˜บ๏ธ


Bij deze mijn verzoek aan de serviceafdeling van Simpel om te reageren op mijn Whatsapp bericht van 6 augustus jl.

Reageer