Beantwoord

3 maanden gratis ivm verlenging

  • 3 November 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Badge

Beste simpel ik heb in september mijn abonnement verlengt met 3 maanden gratis  maar nu moet ik een betaling doen na 2 maanden 

 

gr L.Hokkeling  06xxxxxxxx

[Edit Phil: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy]

icon

Beste antwoord door Phil 4 November 2020, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Beste @Lenhok,

Wat leuk dat je het abonnement hebt verlengd, daar zijn wij erg blij mee!

Uiteraard dien je wel de korting te ontvangen die wij hebben toegezegd. In de bevestiging van de verlenging kan je terugzien hoeveel maanden korting er op de verlenging van toepassing is, het aanbod verschilt namelijk per abonnement. Indien je in de bevestiging terugziet dat je recht hebt op 3 maanden korting en ook terugziet dat dit niet op je abonnement is verwerkt, raad ik je aan om de factuur erbij te pakken en na te lopen. Bij de korting nemen we namelijk de vaste abonnementskosten voor onze rekening, extra verbruikskosten door bijvoorbeeld buitenbundelgebruik of extra opties worden wel gefactureerd.

Zie je staan dat je recht hebt op 3 maanden korting en heb je geen extra kosten gemaakt, dan verzoek ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Een van mijn collega’s pakt je abonnement er dan bij en kan precies met je meekijken naar de verlenging en het toepassen van de korting.

Groetjes,

Phil

 

Reageer