Beantwoord

4g

  • 17 August 2022
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Goedendag. Mijn dochter en ik zijn op vakantie in Turkije. Nu was binnen een paar uur dat we zijn aangekomen is mijn dochter haar 4g verbruikt zeggen jullie terwijl ze helemaal niks had gedaan met haar telefoon. Ik ben hier heel verbaasd en kwaad over. 4g is niet te gebruiken dus hoe kan dit? Mijn dochter en ik zijn pas een paar maanden bij jullie maar wil graag door dit gedoe, beide abonnementen het liefste opzeggen want hier zijn wij niet van gediend. Vaak in Turkije geweest maar nog nooit andere problemen gehad met profiders Graag een reactie. Het betreft [telefoonnummer verwijderd]

icon

Beste antwoord door Snowboard 18 August 2022, 10:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hi @Annemieke Hommers 

Even voor de duidelijkheid.  Turkije is zone 2.  Dit gaat dus NIET uit je bundels van Simpel. 

Alleen al internet is €5,- per MB buitenbundelkosten . Gebruik dus zoveel mogelijk Wi-Fi en/of een plaatselijke simkaart.

En voortaan geen 06 nummer plaatsen of andere privégegevens. 

Reputatie 2
Badge +7

Welkom op onze Community @Annemieke Hommers ,

Zoals @Snowboard inderdaad al aangeeft, is je Simpel abonnement niet geldig buiten Europa. Internet vanuit de bundel kan daarom niet gebruikt worden in Turkije, er kan enkel buitenbundel verbruik plaatsvinden. Hierbij rekenen we de volgende tarieven, zoals Superster Snowboard ook aangeeft zijn deze tarieven redelijk aan de prijs en daarom is het aan te raden plaatselijk een Prepaidkaart aan te schaffen als je voor langere tijd verblijft in een zone 2-3-4 land zonder WiFi. 

Ik hoop dat jullie desondanks een fijne reis hebben! (gehad)

Groetjes, Janine

Simpel

Reageer