Goedendag. Mijn dochter en ik zijn op vakantie in Turkije. Nu was binnen een paar uur dat we zijn aangekomen is mijn dochter haar 4g verbruikt zeggen jullie terwijl ze helemaal niks had gedaan met haar telefoon. Ik ben hier heel verbaasd en kwaad over. 4g is niet te gebruiken dus hoe kan dit? Mijn dochter en ik zijn pas een paar maanden bij jullie maar wil graag door dit gedoe, beide abonnementen het liefste opzeggen want hier zijn wij niet van gediend. Vaak in Turkije geweest maar nog nooit andere problemen gehad met profiders Graag een reactie. Het betreft [telefoonnummer verwijderd]
Hi
Even voor de duidelijkheid. Turkije is zone 2. Dit gaat dus NIET uit je bundels van Simpel.
Alleen al internet is €5,- per MB buitenbundelkosten . Gebruik dus zoveel mogelijk Wi-Fi en/of een plaatselijke simkaart.
En voortaan geen 06 nummer plaatsen of andere privégegevens.
Welkom op onze Community
Zoals
Ik hoop dat jullie desondanks een fijne reis hebben! (gehad)
Groetjes, Janine
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.