Beantwoord

Abbonement veranderen d.m.v bundelwijzging

  • 26 February 2019
  • 3 reacties
  • 2214 Bekeken

Ik wil graag een ander abbonement bij simpel maar bij bundel wijzigen staat deze niet en ik vroeg me nu af als ik een nieuw abbonement koop krijg ik dan opnieuw administratie kosten?
icon

Beste antwoord door Robert 1 March 2019, 10:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +9
Hi Vibi,

Als je je bundels wijzigt hoef je niet opnieuw de administratiekosten te betalen. Ook niet als je verlengd.
Je bundels kan je altijd blijven wijzigen gedurende je abonnement. Hou er alleen wel rekening mee dat de bundels waaruit je kunt kiezen bij het wijzigen anders zijn dan de actiebundels.
Dat betekent dat als je na het wijzigen weer een andere bundel wil, je niet terug kan naar je actie bundel maar de keuze hebt uit de aangeboden bundels op Mijn Simpel. ;)

Groeten, Robert
Dus de “vaste” klant die zijn bundel graag wil wijzigen, komt niet in aanmerking voor de aktiebundels?

het scheelt nl. 2.50 per abbonement en heb er 3 bij jullie organisatie “lopen”

gr. Dave
Reputatie 2
Badge +8
Hoi @Dave!

Als vaste klant bij Simpel kan je je bundels maandelijks omhoog en omlaag aanpassen. Daarnaast kan je een half jaar voordat je abonnement afloopt verlengen en dan dus meedoen met de actie die op dat moment geldig is.
Als je een bundel wijzigt dan kan je inderdaad niet meedoen met de actie. Die heb je natuurlijk wel bij je bestelling of verlenging al gekregen :)

Groetjes, Alexandra

Reageer