Skip to main content
Beantwoord

Abonnement afgelopen, maar toch incasso's

  • 30 December 2024
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

njasper
Forum|alt.badge.img

Mijn 2-jarig abonnement is afgelopen op 27-11-24. Ik heb niet verlengt en ik ben nu bij een andere provider.

Ik ontvang toch nog steeds facturen (Factuurnummer:F2414877935) voor het oude nummer en er wordt geld afgeschreven.  Ik heb alles weer gestorneerd. Waarom gebeurd dit?

Beste antwoord door Snowboard

Dan is het maar goed dat je het gevraagd hebt.

Je abonnement heeft een minimale looptijd en is daarna maandelijks opzegbaar. Zeg je niet op wordt het abonnement voor onbepaalde tijd verlengt.

Bij het aangaan van het abonnement ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. En datzelfde heb je ook gedaan bij je andere provider. 

 

Bekijk origineel

4 reacties

  • Superster
  • 1195 reacties
  • 1 januari 2025

Wanneer je niet hebt opgezegd wordt je abonnement stilzwijgend verlengd en heb je een maand opzegtermijn. 


njasper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 2 januari 2025

Wat onduidelijk allemaal. Dus mijn contract heeft een einddatum, maar wordt toch stilzwijgend verlengd. Dit hebben ze niet duidelijk gecommuniceerd. Ik ga ervan uit dat een einddatum ook een einddatum is.

Het zullen wel weer kleine lettertjes ergens zijn. Ik vind dit pure misleiding.


  • Superster
  • 1195 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2025

Dan is het maar goed dat je het gevraagd hebt.

Je abonnement heeft een minimale looptijd en is daarna maandelijks opzegbaar. Zeg je niet op wordt het abonnement voor onbepaalde tijd verlengt.

Bij het aangaan van het abonnement ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. En datzelfde heb je ook gedaan bij je andere provider. 

 


  • Superster
  • 1195 reacties
  • 3 januari 2025
Snowboard schreef:

Dan is het maar goed dat je het gevraagd hebt.

Je abonnement heeft een minimale looptijd en is daarna maandelijks opzegbaar. Zeg je niet op wordt het abonnement voor onbepaalde tijd verlengt.

Bij het aangaan van het abonnement ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. En datzelfde heb je ook gedaan bij je andere provider. 

 

Nog even voor de duidelijkheid. Wanneer je zou zijn overgestapt met nummerbehoud dan zegt de nieuwe provider voor jou het abonnement op. 


Reageer