Beantwoord

Abonnement geblokkeerd

  • 16 September 2023
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik betaal mijn abbonoment netjes iedere maand. Maar ben het tijdens de vakantie 1x vergeten. Ik las in de email dat ik  berichten gekregen om te betalen en ik kon de berichten niet lezen doordat mijn telefoon kapot was in de buitenland. Ik weet dat het mij fout is.Maar dat ik nu een rekening van 95 euro krijg en mijn abbonoment word beeindigd is wel heel naar. Ik heb maar 1x vergeten dus ik hoop dat we op een conclusie kunnen komen om dit te verwerken.

Mvg,

Lino Aljinovic

icon

Beste antwoord door Damien 18 September 2023, 16:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Lino Aljinovic 

 

Goed dat je even contact opneemt.

 

Wat vervelend dat jouw abonnement is beëindigd! Je kan bij een beëindiging wegens een betalingsachterstand binnen 2 weken het nummer overzetten naar een andere provider. Het nummer opnieuw activeren bij Simpel is helaas niet mogelijk, we hebben de optie namelijk niet in het systeem om dit te doen. Ik zou je graag verder helpen hierbij, maar er zijn geen betere mogelijkheden. 

Wel kan je overstappen op een prepaidkaart van een andere provider, en daarna terug overstappen naar ons. Ietwat omslachtig wellicht, maar het is wel een mogelijkheid die kan werken, en zo kunnen we je toch als klant behouden ;)

 

Een fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer