Beantwoord

Abonnement opgezegd

  • 8 november 2019
  • 5 reacties
  • 293 Bekeken

Mijn abonnement is per 1 november opgezegd, toch ontvang ik een factuur van 8 euro over november   *****.  Wat gaat hier mis?? 

 

We hebben je verzoek om je abonnement met nummer ***** op te zeggen ontvangen.
Wij beëindigen je abonnement met klantnummer ***** op 1 november 2019. Tot die datum kun je gebruik blijven maken van je Simpel abonnement.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra 8 november 2019, 12:27

Ja ik zie het, kan je even contact met ons opnemen? Dan kijken we met je mee. :thumbsup:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Dunja9!

Ik heb je ook even een privé berichtje gestuurd ;).

Je abonnementskosten worden vooraf berekend, en je verbruikskosten achteraf. Het kan zijn dat je nog buitenbundelkosten hebt gemaakt voordat je abonnement beëindigd was die nu nog in rekening zijn gebracht. 

Op je factuur kan je inzien waar de kosten voor in rekening zijn gebracht. Als het niet helemaal duidelijk is, neem dan even contact met ons op. 

Groetjes, Alexandra

Er staat duidelijk dat het over de maand november gaat. Of vergis ik mij hierin.

 

Reputatie 2
Badge +8

Ja ik zie het, kan je even contact met ons opnemen? Dan kijken we met je mee. :thumbsup:

Inmiddels is dit telefonisch afgewerkt. Bedankt.

Reputatie 2
Badge +8

@Dunja9 bedankt voor je terugkoppeling en veel plezier met je Simpel abonnement!

Groetjes Joachiem

Reageer