Skip to main content
Beantwoord

abonnement opgezegd

  • 1 december 2020
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

coenbosman

Ik heb in oktober 2019 het abonnement van mijn vrouw opgezegd mijn abonnement 06******** heb ik al jaren en gebruik dat nog steeds nu ben ik er achter gekomen dat ik vanaf 2019 tot nu toe nog steeds twee abonnementen betaal kunt u mij dat uitleggen 

Beste antwoord door Karin303

Hoe heeft U het abonnement opgezegd en heeft U daar een bevestiging van? Het best kunt u hierover even  telefonisch contact opnemen met de klantenservice...Zij hebben inzage in uw gegevens

Bekijk origineel

2 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2020

Hoe heeft U het abonnement opgezegd en heeft U daar een bevestiging van? Het best kunt u hierover even  telefonisch contact opnemen met de klantenservice...Zij hebben inzage in uw gegevens


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • 2 december 2020

Goedemorgen @coenbosman,

Welkom op onze community!

Bij het opzeggen van een abonnement ontvang je altijd een bevestiging van opzegging via de mail. Zoals @Karin303 aangeeft, adviseer ik jou ook om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze met je mee kunnen kijken.

Groet,

Mila


Reageer