Skip to main content
Beantwoord

abonnement opgezegd en nu?

  • 18 juli 2019
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Er staat dat mijn abonnement is afgelopen op 15 juli en dat is al geweest maar het maandelijkse bedrag is al van mijn rekening gehaald en kan ook nog steeds bellen en op mijn 4G. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Ilan

Hallo,

Wanneer je een contract voor 1 of 2 jaar bij Simpel neemt dan stopt je abonnement niet na deze periode. Je abonnement zal dan na je contractperiode gewoon actief blijven met de bestaande voorwaarden totdat je deze zelf opzegt of zult verlengen.
Mocht je je abonnement hebben opgezegd, raad ik je aan, omdat ik je persoonlijke situatie via de community niet kan inzien, ons even te bellen. Je kunt ons via deze link bereiken.

Succes!
Een mooie dag gewenst!

Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 200 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2019
Hallo,

Wanneer je een contract voor 1 of 2 jaar bij Simpel neemt dan stopt je abonnement niet na deze periode. Je abonnement zal dan na je contractperiode gewoon actief blijven met de bestaande voorwaarden totdat je deze zelf opzegt of zult verlengen.
Mocht je je abonnement hebben opgezegd, raad ik je aan, omdat ik je persoonlijke situatie via de community niet kan inzien, ons even te bellen. Je kunt ons via deze link bereiken.

Succes!
Een mooie dag gewenst!

Ilan

Reageer