Beantwoord

abonnement opgezegd, maar wordt nog steeds afgeschreven

  • 25 February 2019
  • 3 reacties
  • 490 Bekeken

Ik heb mijn abonnement opgezegd eind vorig jaar, maar er wordt nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven. Kan iemand mij vertellen hoe ik Simpel kan bereiken om dit recht te zetten??
icon

Beste antwoord door Alexandra 25 February 2019, 16:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hey KimPa! Wat vervelend voor je. đŸ˜„ Hoe wil je het liefst contact opnemen met de klantenservice? Je kunt bijvoorbeeld het contactformulier invullen via de website: https://www.simpel.nl/contactformulier

127-4-2019 e-mail ontvangen van Simpel dat mijn abonnement met nummer ****  met klantnummer **** op 14 oktober zal eindigen . Helaas gaat de automatische incasso door.

Zie Simpel factuur **** voor abonnementskosten periode 15 okt.2019 - 14 nov 2019

Alweer een e-mail ontvangen waar in staat over 15 euro extra kosten indien niet binnen 14 dagen wordt betaald. Hoe los ik dit op?

Eduard Jan Witteveen

*****

****Aangepast i.v.m. privé gegevens 

Reputatie 2
Badge +8

@eduard heb je inmiddels contact opgenomen met mijn collega’s van de klantenservice via simpel.nl/contact? Als je abonnement beeindigd is dan is dit niet de bedoeling. 

Groetjes Joachiem 

Reageer