Ik heb mijn abonnement opgezegd eind vorig jaar, maar er wordt nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven. Kan iemand mij vertellen hoe ik Simpel kan bereiken om dit recht te zetten??
Bladzijde 1 / 1
Hey KimPa! Wat vervelend voor je. Hoe wil je het liefst contact opnemen met de klantenservice? Je kunt bijvoorbeeld het contactformulier invullen via de website: https://www.simpel.nl/contactformulier
127-4-2019 e-mail ontvangen van Simpel dat mijn abonnement met nummer ****Â met klantnummer **** op 14 oktober zal eindigen . Helaas gaat de automatische incasso door.
Zie Simpel factuur **** voor abonnementskosten periode 15 okt.2019 - 14 nov 2019
Alweer een e-mail ontvangen waar in staat over 15 euro extra kosten indien niet binnen 14 dagen wordt betaald. Hoe los ik dit op?
Eduard Jan Witteveen
*****
****Aangepast i.v.m. privĂ© gegevensÂ
Groetjes JoachiemÂ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.