Beantwoord

Abonnement verhoogd

  • 5 January 2023
  • 2 reacties
  • 531 Bekeken

Hallo, ongeveer twee jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Simpel voor vier euro in de maand. Nu krijg ik bij de factuur te lezen dat de prijs omhoog is gegaan naar 4,35 euro. Dit kan toch niet zomaar. Ik heb een contract voor twee jaar a vier euro

Alles wordt duurder, maar ik ben wel van mening afspraken zijn afspraken. Als mijn abonnement afloopt en ik zou dan hetzelfde abonnement kiezen en ik moet dan meer betalen door de inflatie, is dit acceptabel, maar nu sta ik er wel anders in.

icon

Beste antwoord door Janine 5 January 2023, 14:41

Bekijk origineel

2 reacties

Eens, ik heb hetzelfde. Vreemd...

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Marielle Stravens en @Mark van Essen,

Welkom op onze Community!

Goed opgemerkt dat jullie bundeltarief gestegen is. Bij alle klanten welke in 2022 een nieuw contract zijn aangegaan tussen januari en oktober wordt 8.6% inflatiecorrectie berekend als gevolg van de inflatie van 2022. In de factuuraankondiging van december hebben wij hier nog even een kleine heads-up over gegeven. Ik kan begrijpen dat het als verrassing kwam, aangezien wij eerder nog nooit een inflatiecorrectie hebben uitgevoerd. Het staat al eventjes in onze voorwaarden genoteerd dat er een mogelijkheid is dat er per 1 januari een correctie wordt toegepast op je abonnement. De voorwaarden kan je ten alle tijden bekijken op onze website.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer