Ik krijg een prinsen en prinsessen aanbieding zogenaamd met korting om mijn contract te verlengen maar dan ben ik nog duurder uit dan nu. Ik wil niet voor 2 jaar verlengen maar voor 1. Hoe zit dit?
Goedemiddag
Het aanbod worden continue aangepast en hierdoor kan het zijn, dat de ene actie aantrekkelijker is dan een andere actie.
Je kan altijd kiezen voor één jaar of twee jaar, ongeacht welke actie er wordt aangeboden. Als je via het Simpel account naar het verlengaanbod gaat (dit staat bijvoorbeeld onder het tabblad Abonnement), dan komt er een lijst met 5 bundels tevoorschijn (stap 1).
Onder deze opties, zie je stap 2 staan: hier kan je kiezen voor één jaar of twee jaar als looptijd.
Fijne middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
klopt maar dan ben ik nog steeds duurder uit dan nu dus is geen aanbieding dan toch?
Hi
Niemand is verplicht om te verlengen. Je kunt ook kiezen om niks te doen. Je houdt dan wat je hebt en je abonnement wordt maandelijks opzegbaar.
En je kunt dan rustig afwachten, kijken en vergelijken met meerdere aanbiedingen.
Ok bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.