Waarom wordt ik geconfronteerd met een ophoging van 30 % van het abonnement?
Zonder reden werd ik gemaild dat het abonnement opgehoogd wordt. Heel vervelend
Waarom wordt ik geconfronteerd met een ophoging van 30 % van het abonnement?
Zonder reden werd ik gemaild dat het abonnement opgehoogd wordt. Heel vervelend
Beste antwoord door Chantal L.S.
Hi
Gaat het om de abonnementskosten of valt het factuurbedrag hoger uit? Dit kan namelijk verschillende oorzaken hebben.
Bij een aantal abonnementen is er onlangs een prijsverhoging doorgevoerd: de maandelijke abonnementsprijs gaat omhoog met €1,00 (ook wordt de databundel verdubbeld).
Bij Simpel vinden we het belangrijk dat je altijd kunt rekenen op een betrouwbaar netwerk voor een uitstekende prijs. Maar jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. En daardoor onze kosten. Om je de beste kwaliteit te kunnen blijven bieden, passen we de abonnementsprijs aan.
Voor elke provider is het wettelijk toegestaan om een wijziging door te voeren. Als dit niet in de voordeel is van de klant, dan mag de klant wel het abonnement opzeggen. Deze regel kan je ook terugvinden in de Algemene Voorwaarden van Simpel en in de e-mail die hierover is verstuurd.
Fijne middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.