Beantwoord

Abonnementskosten na verstrijken contractduur

  • 2 May 2020
  • 1 reactie
  • 518 Bekeken

Binnenkort gaat mijn tweejarige sim-only abonnement verlopen. Ik ben in principe niet van plan om dit contract te verlengen met een nieuwe vaste periode van 1 of 2 jaar. Maar ik zal het abonnement ook niet opzeggen.

Conform artikel 5.1 van de algemene voorwaarden zal mijn abonnement dan worden omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand.

Wat zullen de maandelijkse kosten gaan worden zodra mijn tweejarige contract overgaat naar een contract voor onbepaalde tijd? En hoe kan ik zelf dat nieuwe abonnementstarief berekenen/controleren?

icon

Beste antwoord door Houscouss 4 May 2020, 16:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Bart,

Welkom op onze Community!

Het is ook zeker niet verplicht om je abonnement te verlengen, dit betekent eigenlijk ook alleen maar in andere worden een contract afspreken voor je abonnement. In sommige gevallen is het ook zo dat je bundel voordeliger was bij het afsluiten dan dat nu wordt aangeboden, in dat geval is het dan ook af te raden om een contract te vernieuwen. Daartegenover zijn er meerdere gevallen waarin een bundel van destijds minder voordelig zijn dan ze vandaag de dag worden aangeboden, in dat geval is het natuurlijk wel aan te raden!

Wanneer je niets doet, houdt je jouw huidige bundelvoorwaarden en heeft je abonnement een maandelijks opzegbare contract. Ook is je abonnement dan nog steeds maandelijks te verlengen mocht er bijvoorbeeld een actie komen waar je wel gebruik van zou willen maken. Oftewel in de kosten wijzigt er niets, mits je zelf ook geen wijziging/verlenging doet via je Mijn Simpel.

Groetjes,

Houssam

Reageer