Wil even melden dat jullie 2 klanten kwijt zijn na mijn contrakt door het zonder te vermelden dat het contrakt verhoogd word met €0,86 dus dat houd in dat jullie maar alles kunnen doen dus stelt een contrakt niks voor en de klant kan niet zijn contrakt opzeggen Dit is erg slordig SIMPEL
Abonnementsverhoging (inflatie)
Beste antwoord door Charlie
Goedemiddag
De reden dat het maandbedrag hoger is geworden is dat er vanaf 01-01-2023 een inflatiecorrectie op de abonnementsprijs is toegepast. Elk jaar stijgen in Nederland de prijzen van producten en diensten. Daarmee stijgen ook de kosten voor Simpel. Dit is de reden waarom we een inflatiecorrectie toepassen op onze abonnementstarieven.
De toepassing van de inflatiecorrectie hebben wij aangekondigd in de e-mail van de factuur van december.
Meer informatie over de inflatiecorrectie lees je op https://www.simpel.nl/inflatiecorrectie en in de algemene voorwaarden, die te vinden zijn op onze website, staat ook beschreven dat Simpel gerechtigd is om in januari de tarieven aan te passen als gevolg van inflatie.
Groet, Charlie
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.