Beantwoord

belachelijk hoge kosten voor bijna niks

  • 31 August 2022
  • 1 reactie
  • 343 Bekeken

Ja even wat over mijzelf 

ik ben net 15 en heb een simpel oppas baantje waarbij ik elke week rond de 10 euro max verdien.

 

nu moet ik alles van mijn ouders zelf betalen dat kan soms wat moeilijk zijn maar het lukt vaak wel. Maar toen moest ik ook mijn eigen provider betalen, nou ik koos voor het meest goedkope wat er is( met een beetje mb uiteraard ) 2,50 is het dat valt dus best mee. 
 

Nou nu ik dat heb gezegd kan ik verder met mijn probleem.

Het is ** duur als je 10 sec over je 4g gaat of als je een sms naar het buitenland stuurt

 

Het kostte al zo 1,50 voor 1 sms !!! En 4 euro als je iets opzoekt op Google. Niet te betalen.

 

ik scheld er vaak ook een hoop op los als ik opeens een incasso zie staan van 20 euro wat ik nooit kan betalen en dan weer moet lenen van me ouders met rente. 
dus ik wil heel vriendelijk ( niet bepaald dus ) vragen om het even wat goedkoper te maken. Of mij een beter abonnement te geven die wel te betalen zijn.

oja begin niet over het “plafond” want dat kost 50 cent extra en gaat tot 10euro kosten ( helpt dus ook voor geen bal, fiks dat aub)

want die inflatie hebt ook niet echt mee.

( sorry als er spelfouten in zitten heb geen zin om het te checken )

 

heeeeele vg Joël rommers

icon

Beste antwoord door Snowboard 2 September 2022, 08:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hi @Joël Rommers 

Aan schelden heb je niks. Beter is kijken naar oplossingen. En veel goedkoper dan wat je nu als abonnement hebt is er niet en zal er ook niet komen 

Er zijn opties in wat ik lees.

- Geen sms(/bellen) sturen vanuit Nederland bijvoorbeeld naar het buitenland maar een WhatsApp berichtje. Kost je maar een beetje MB.

https://www.sim-only-internet.nl/hoeveel-mb-verbruikt-whatsapp/

- Wat voor websites je bezoekt maakt ook verschil, wel of niet een mobiele versie. Staat databesparing aan? 

Wanneer je kan Wi-Fi aan mobiel internet uit. 

WiFi assistent uit. 

- Een datameter (app) gebruiken als controle.

- Kijken of je met een wat hoger abonnement gunstiger uitkomt. Wijzigen van je abonnement op mijn simpel. Is altijd beter dan buitenbundelkosten. 

Reageer