Hoe kan dat je betaalt via de simpel app ja toch lekker snel en je denk 15 min ben ik weer online van de blokade af nee hoor betaal spec laten zien en nu nee nog geen bericht bijft op bewerken staan ...leker simpel toch nee het een dimpel of wel en domper
Bladzijde 1 / 1
Hi Peter,
Welkom op onze community!
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je niet direct bent aangesloten. Afgelopen weekend hebben we een kleine storing gehad waardoor betalingen later zijn verwerkt. Hierdoor zijn klanten later aangesloten dan gewenst.
Onze excuses hiervoor!
Ben je inmiddels weer aangesloten? Zo niet, gaan we dat direct voor je regelen.
Groet, Astrid
Welkom op onze community!
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je niet direct bent aangesloten. Afgelopen weekend hebben we een kleine storing gehad waardoor betalingen later zijn verwerkt. Hierdoor zijn klanten later aangesloten dan gewenst.
Onze excuses hiervoor!
Ben je inmiddels weer aangesloten? Zo niet, gaan we dat direct voor je regelen.
Groet, Astrid
Mijn vraag is:. Als ik 2 sim only abonnementen neem, moet ik 2 keer aansluiting kosten betalen?
Hoi @benomar, leuk dat je een bericht post op de Community. Mijn collega heeft hier al eerder antwoord op gegeven, zieĀ https://community.simpel.nl/factuur-betalen-8/administratiekosten-bij-tweede-abonnement-1264
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.