Beantwoord

Betaalt en dag later nog geen aansluiting

  • 5 april 2019
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Hoe kan dat je betaalt via de simpel app ja toch lekker snel en je denk 15 min ben ik weer online van de blokade af nee hoor betaal spec laten zien en nu nee nog geen bericht bijft op bewerken staan ...leker simpel toch nee het een dimpel of wel en domper
icon

Beste antwoord door Astrid 8 april 2019, 11:48

Hi Peter,

Welkom op onze community!
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je niet direct bent aangesloten. Afgelopen weekend hebben we een kleine storing gehad waardoor betalingen later zijn verwerkt. Hierdoor zijn klanten later aangesloten dan gewenst.
Onze excuses hiervoor!
Ben je inmiddels weer aangesloten? Zo niet, gaan we dat direct voor je regelen.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Peter,

Welkom op onze community!
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je niet direct bent aangesloten. Afgelopen weekend hebben we een kleine storing gehad waardoor betalingen later zijn verwerkt. Hierdoor zijn klanten later aangesloten dan gewenst.
Onze excuses hiervoor!
Ben je inmiddels weer aangesloten? Zo niet, gaan we dat direct voor je regelen.

Groet, Astrid

Mijn vraag is:. Als ik 2 sim only abonnementen neem, moet ik 2 keer aansluiting kosten betalen?

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @benomar, leuk dat je een bericht post op de Community. Mijn collega heeft hier al eerder antwoord op gegeven, zieĀ https://community.simpel.nl/factuur-betalen-8/administratiekosten-bij-tweede-abonnement-1264

Groetjes Joachiem

Reageer