Skip to main content
Antwoord

betaalverzoek verwarring.

  • September 19, 2019
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

KayH
Beste,

Gistermiddag kreeg ik een SMS dat de afschrijving niet gelukt is. Geen probleem gelijk betaald zo staat hij ook om mijn Simpel. Echter krijg ik net een ongeveer 24uur later weer eens SMS dat hij nog niet betaald is.
What is going on......

Beste antwoord door Tess

Hi Kay,

Welkom op onze community!

Door een onbekende storing zijn er inderdaad een aantal incasso opdrachten mislukt. Na deze mislukte incasso hebben wij je een e-mail en SMS'je gestuurd met een link voor betaling.
Wanneer je de betaling hebt voldaan, kun je alle betalingsherinneringen negeren. Via je persoonlijke pagina kun je de status van je facturen inzien.

Onze excuses voor het ongemak!

Groetjes, Tess

1 reactie

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • September 20, 2019
Hi Kay,

Welkom op onze community!

Door een onbekende storing zijn er inderdaad een aantal incasso opdrachten mislukt. Na deze mislukte incasso hebben wij je een e-mail en SMS'je gestuurd met een link voor betaling.
Wanneer je de betaling hebt voldaan, kun je alle betalingsherinneringen negeren. Via je persoonlijke pagina kun je de status van je facturen inzien.

Onze excuses voor het ongemak!

Groetjes, Tess