Beantwoord

betaalverzoek verwarring.

  • 19 September 2019
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Beste,

Gistermiddag kreeg ik een SMS dat de afschrijving niet gelukt is. Geen probleem gelijk betaald zo staat hij ook om mijn Simpel. Echter krijg ik net een ongeveer 24uur later weer eens SMS dat hij nog niet betaald is.
What is going on......
icon

Beste antwoord door Tess 20 September 2019, 14:35

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi Kay,

Welkom op onze community!

Door een onbekende storing zijn er inderdaad een aantal incasso opdrachten mislukt. Na deze mislukte incasso hebben wij je een e-mail en SMS'je gestuurd met een link voor betaling.
Wanneer je de betaling hebt voldaan, kun je alle betalingsherinneringen negeren. Via je persoonlijke pagina kun je de status van je facturen inzien.

Onze excuses voor het ongemak!

Groetjes, Tess

Reageer