Skip to main content
Beantwoord

betalen en

  • 30 januari 2023
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Yousef cl

Op 29 januari was mijn data op. Ik heb vandaag gezien dat mijn data aan was en die heeft 300 verbruikt terwijl ik het niet wist. Ik heb hier hulp nodig 

 

Beste antwoord door Noor

Hi @Yousef cl, dat is vervelend!

Voordat wij extra kosten in rekening brengen sturen we onze 80% en 100% waarschuwing sms'jes. Na het ontvangen van de 100% sms wordt het buiten bundel tarief gehanteerd. Het is in dit geval dan ook handig om bij 80% al actie te ondernemen. Nadat je de 100% sms hebt ontvangen ben je in de meeste gevallen al te laat. Je betaalt namelijk per MB buiten de bundel € 0,15 cent. Om extra kosten in de toekomst te kunnen voorkomen raad ik je graag aan om het Plafond in te stellen op jouw abonnement. 

Mocht je nog vragen hebben omtrent jouw factuur? Dan raad ik je graag aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat er inhoudelijk meegekeken kan worden naar jouw abonnement. 

Groet, Noor 
Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Noor
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 323 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2023

Hi @Yousef cl, dat is vervelend!

Voordat wij extra kosten in rekening brengen sturen we onze 80% en 100% waarschuwing sms'jes. Na het ontvangen van de 100% sms wordt het buiten bundel tarief gehanteerd. Het is in dit geval dan ook handig om bij 80% al actie te ondernemen. Nadat je de 100% sms hebt ontvangen ben je in de meeste gevallen al te laat. Je betaalt namelijk per MB buiten de bundel € 0,15 cent. Om extra kosten in de toekomst te kunnen voorkomen raad ik je graag aan om het Plafond in te stellen op jouw abonnement. 

Mocht je nog vragen hebben omtrent jouw factuur? Dan raad ik je graag aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat er inhoudelijk meegekeken kan worden naar jouw abonnement. 

Groet, Noor 
Simpel


Reageer