Beantwoord

Betalen voor abbonemet die niet bestaat

  • 28 September 2021
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Badge

Beste Simpel,

mijn vader Bert van Dam krijgt net een mail binnen over een factuur voor mij met als telefoonnummer 06-48620868. Dit was iets van 4 jaar geleden mijn oude telefoonnummer. 4 jaar geleden heb ik bij Belsimpel gekozen voor een abonnement bij tele2 met telefoon. Nummerbehoud was niet mogelijk dus kreeg ik een nieuwe nummer met 74 op het einde. Belsimpel zou het verder regelen. 2 jaar later ben ik weer overgestapt naar ben met telefoon erbij. Nu hebben we op internetbankieren gekeken en zagen we dat het vanaf het einde van mijn abonnement de facturen binnen zijn blijven komen terwijl dit nummer niet eens meer bestaat. Ik vind het raar dat als jullie zien dat het abonnement niet gebruikt wordt dat jullie dan nog steeds geen contact opzoeken. 
Nu betaal ik ergens voor wat niet eens bestaat. Ik ben benieuwd hoe dat is gelopen met belsimpel toen de tijd want er is iets fout gegaan daar. Mijn vader gebruikt ook zijn email niet of nauwelijks en daarom Komen we er nu pas achter.

is hier nog wat aan te doen? 
met vriendelijke groet,

Chantal van Dam

icon

Beste antwoord door Snowboard 29 September 2021, 11:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hallo @ChantalvDamx 

Belsimpel en Simpel zijn 2 totaal verschillende bedrijven. Voor je vraag raadt ik je aan om contact op te nemen met Belsimpel en ook met Ben.

Ik vermoed dat je het abonnement niet hebt opgezegd. En dan wordt het stilzwijgend verlengd. 

Reageer