Beantwoord

betaling voor gebruik internet bij plafond

  • 28 juli 2019
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Op de factuurspecificatie staat een bedrag van €9,= opgevoerd, voor 358 gebruikte mb's. Alle overig internetgebruik blijkt gratis. Voor het account is een plafond ingesteld.
- Wat kan zoiets geweest zijn?
- Hoe kan het dat dit bedrag boven het abonnement opkomt, daarmee het plafond overschrijdend?

Aalvast dank voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Ilan 29 juli 2019, 13:28

Hallo,

Welkom op de community van Simpel!



Goed dat je dit vraagt.

Dat is vreemd, bij een plafond kan je normaal gesproken geen extra kosten maken.

Ik zou je graag willen helpen. Maar omdat ik je persoonlijke situatie niet ken en deze via de community niet in kan inzien, verzoek ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Dan kijken we samen even naar je situatie.



Groet en een fijne dag!

Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo,
Welkom op de community van Simpel!

Goed dat je dit vraagt.
Dat is vreemd, bij een plafond kan je normaal gesproken geen extra kosten maken.
Ik zou je graag willen helpen. Maar omdat ik je persoonlijke situatie niet ken en deze via de community niet in kan inzien, verzoek ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Dan kijken we samen even naar je situatie.

Groet en een fijne dag!
Ilan

Reageer