Skip to main content
Antwoord

Bij mijn abonnement van Simpel er gaat iets mis

  • October 20, 2019
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Tinex49

krijg melding dat mijn factuur oploopt

Beste antwoord door Joachiem

Hi, wat leuk dat je een vraag stelt!

Heb je al eens op je persoonlijke Mijn Simpel pagina gekeken via mijn.simpel.nl? Daar kun je precies zien waarom je factuur eventueel zou oplopen.

Om een oplopende factuur voor je te zijn kun je een plafond instellen, zie ook https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten

Veel plezier op de Community en kijk gerust even rond.

Groetjes Joachiem

3 reacties

Tinex49
  • Auteur
  • Lezer
  • October 20, 2019

ik snap het niet


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • October 21, 2019

Hi, wat leuk dat je een vraag stelt!

Heb je al eens op je persoonlijke Mijn Simpel pagina gekeken via mijn.simpel.nl? Daar kun je precies zien waarom je factuur eventueel zou oplopen.

Om een oplopende factuur voor je te zijn kun je een plafond instellen, zie ook https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten

Veel plezier op de Community en kijk gerust even rond.

Groetjes Joachiem


Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • October 23, 2019

@Tinex49  dat is geen probleem. 

Kan je even contact opnemen met onze klantenservice? Dan kijken we met je mee zodat we je verder kunnen helpen.

Groetjes, Alexandra