Beste lezer,
Ik heb zojuist om 11:14 een bericht ontvangen dat ik nog 200 MB over heb van mijn extra bundel. Direct daarna volgde een bericht dat mijn MB-aanvuller op was. Daarna ontving ik direct een bericht dat mijn simkaart is geblokkeerd om hogere kosten te voorkomen.
Ik bevond mij op dat moment in het park waar ik deze ochtend met een vriendin aan het hardlopen was, dus ik had mijn telefoon helemaal niet in gebruik (en al mijn apps waren gesloten).
Ik was bang dat dit een foutief bericht was en misschien spam. Net thuis heb ik mijn app geopend en er staat dat ik 100 (!!!!!!) EURO buiten de bundel ben gegaan in de periode van 10:22 tot 11:27 met 1489.85MB. Dat kan ten eerste niet eens, aangezien ik op dat moment mijn mobiel helemaal niet heb gebruikt? Ten tweede verbruik ik NOOIT zoveel MBS in 1 keer (kan ook in mijn historie gebruik terug te lezen zijn).
Ik ben me rot geschrokken en al jaren een trouwe klant van Simpel. Wat gaat hier mis??? Dit kan niet waar zijn, er is hier sprake van een fout. Ik hoor graag spoedig van jullie, want dit is absurd.