Hoi team simpel,
ik ben al ruim 5 jaar klant bij jullie. Nooit wat vervelends meegemaakt tot vandaag. Vandaag (8-12-25) tegen de avond aan heb ik opeens geen streepjes meer. Of terwijl geen bereik. Ik snap er helemaal niks van. Heb m’n telefoon opnieuw aan en uit gezet en daar lag het niet aan. Wat bleek ik heb mijn afgelopen factuur in alle drukte vergeten te betalen. Nu kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Ik ben gewoon volledig afgesloten, ook internetten doet het natuurlijk niet. Het gekke is dat ik op de 28e zie ik nu terug een mail heb gekregen met dat jullie pas over 14 dagen na ontvangst van de mail het abonnement blokkeren als je na de 14 dagen niet het bedrag betaald. En als je even goed telt heb je door dat vanaf de 28e november tot de 8e december geen 14 dagen zijn. En los daarvan hoe wordt die opgelost? Dien ik gewoon de factuur te betalen en later €15-, incassokosten? Want dit is echt schandalig, in mails vermelden dat je 14 dagen hebt maar achteraf gewoon lekker blokkeren alsof mensen niet meer bereikbaar moeten blikken. Ik hoop dat jullie meezoeken naar een oplossing want dit kan zo niet.
dank