Skip to main content

blokkade? abonnement uit het niets

• December 8, 2025
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Hoi team simpel, 

ik ben al ruim 5 jaar klant bij jullie. Nooit wat vervelends meegemaakt tot vandaag. Vandaag (8-12-25) tegen de avond aan heb ik opeens geen streepjes meer. Of terwijl geen bereik. Ik snap er helemaal niks van. Heb m’n telefoon opnieuw aan en uit gezet en daar lag het niet aan. Wat bleek ik heb mijn afgelopen factuur in alle drukte vergeten te betalen. Nu kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Ik ben gewoon volledig afgesloten, ook internetten doet het natuurlijk niet. Het gekke is dat ik op de 28e zie ik nu terug een mail heb gekregen met dat jullie pas over 14 dagen na ontvangst van de mail het abonnement blokkeren als je na de 14 dagen niet het bedrag betaald. En als je even goed telt heb je door dat vanaf de 28e november tot de 8e december geen 14 dagen zijn. En los daarvan hoe wordt die opgelost? Dien ik gewoon de factuur te betalen en later €15-, incassokosten? Want dit is echt schandalig, in mails vermelden dat je 14 dagen hebt maar achteraf gewoon lekker blokkeren alsof mensen niet meer bereikbaar moeten blikken. Ik hoop dat jullie meezoeken naar een oplossing want dit kan zo niet. 

dank

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 8, 2025

Beste ​@Haf sa , 

Bedankt dat je dit met ons deelt. Ik begrijp heel goed hoe vervelend het moet zijn om ineens volledig afgesloten te worden, zeker omdat je al jarenlang klant bij ons bent en dit niet eerder hebt meegemaakt. Het is frustrerend om opeens geen bereik te hebben en te merken dat je niet kunt bellen, gebeld worden of internetten. Dat kan een grote impact hebben op je dagelijkse bezigheden.

Ik zie dat er sprake is van een openstaande factuur en dat dit de reden is dat je aansluiting is geblokkeerd. Tegelijk snap ik dat je aangeeft dat de termijn in de mail niet overeenkomt met het moment van afsluiting. Dat voelt oneerlijk en verwarrend, en daarvoor bied ik je mijn excuses aan.

We willen dit graag voor je nakijken en samen zorgen dat er een passende oplossing komt. Kun je hiervoor een persoonlijk bericht sturen naar onze klantenservice? Dan kunnen we jouw gegevens erbij pakken en dit direct voor je uitzoeken.

Nogmaals excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We nemen je klacht serieus en willen dit zo snel mogelijk samen met jou oplossen.

Groet, 

Raveena

Simpel