Ik kreeg laat een melding en zo is mijn data verbruik opgelopen tot boven de €50. Hoe kan ik mijn mobiel ummer deblokeren?
blokkeer nummer
Beste antwoord door Charlie
Goedemiddag
Vervelend dat je kosten buiten de bundel hebt gemaakt!
Dit betreft het gebruikerslimiet. Dit kun je opheffen door een aanbetaling te doen, die wij per e-mail aan je hebben verstuurd. Echter raad ik je dit af. Als je deze aanbetaling doet, wordt dit limiet opgehoogd en kun je meer kosten maken. Je kunt in dit geval beter een MB-aanvuller aanschaffen. Alle diensten die nog in jouw bundel zitten zijn niet geblokkeerd en kun je wel gebruiken.
Verder raad ik je aan het Plafond in te stellen. Dit is een extra dienst van €0,50 cent per maand. Het verschil tussen je abonnementskosten en het ingestelde bedrag van het Plafond is het maximum aantal kosten dat je kunt maken buiten de bundel. Dit stel je in via de Mijn Simpel pagina!
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.