Beantwoord

blokkeer nummer

  • 10 January 2023
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Ik kreeg laat een melding en zo is mijn data verbruik opgelopen tot boven de €50. Hoe kan ik mijn mobiel ummer deblokeren?

icon

Beste antwoord door Charlie 11 January 2023, 15:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Stephen Elroy,

 

Vervelend dat je kosten buiten de bundel hebt gemaakt! 

 

Dit betreft het gebruikerslimiet. Dit kun je opheffen door een aanbetaling te doen, die wij per e-mail aan je hebben verstuurd. Echter raad ik je dit af. Als je deze aanbetaling doet, wordt dit limiet opgehoogd en kun je meer kosten maken. Je kunt in dit geval beter een MB-aanvuller aanschaffen. Alle diensten die nog in jouw bundel zitten zijn niet geblokkeerd en kun je wel gebruiken.

 

Verder raad ik je aan het Plafond in te stellen. Dit is een extra dienst van €0,50 cent per maand. Het verschil tussen je abonnementskosten en het ingestelde bedrag van het Plafond is het maximum aantal kosten dat je kunt maken buiten de bundel. Dit stel je in via de Mijn Simpel pagina!  

 

Groet, Charlie

Simpel

Het vervelende bij simpel is dat je maanden achter elkaar internet bundel en bel bundel over houdt, en als 1 keer eroverheen komt betaal je meteen de hoofdprijs bij deze oplichters

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Jan Vermeulen,

 

Ik begrijp dat het vervelend is als je kosten maakt. Ook wij willen voorkomen dat je buitenbundelkosten maakt. Daarom waarschuwen wij je bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Als je daarna nog meer internet verbruikt, dan betaal je het buitenbundeltarief van 15 cent per MB. 

Ook kun je het Plafond instellen. Dit is een extra dienst van €0,50 cent per maand. Het verschil tussen je abonnementskosten en het ingestelde bedrag van het Plafond is het maximum aantal kosten dat je kunt maken buiten de bundel. Dit stel je in via de Mijn Simpel pagina!  

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer