Beantwoord

Boos en teleurgesteld

  • 28 December 2022
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

Al jaren klant bij Simpel met het kleinste abonnement (2,50) per maand. Nu ben ik volledig buiten mijn schuld over mijn limiet heen gegaan en moet 100 euro bij betalen voor een overschrijding van 850 mb ( een aanvuller van 1000 kost 7 euro) dat is voor mij bijna 4 jaar abonnementsgeld. Gemaild met de klantenservice maar krijg enkel advies hoe ik dat kan voorkomen in de toekomst en geen reactie op wat ik graag wil enige coulance in deze. Ik denk dat Simpel van dit kleine abonnement af wil en mij daarom deze factuur presenteert. 

In het verleden veel mensen gewezen op de goedkope abonnementen van Simpel, maar in de toekomst zal ik de mensen wijzen op de gevolgen. Ik ga op zoek naar een ander abonnement Simpel krijgt zijn zin.

Jolanda 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noor 29 December 2022, 15:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @HarryenJolanda

Vervelend om te lezen dat je buitenbundel kosten zo hoog zijn opgelopen. 

Via de community heb ik helaas geen zicht op jouw abonnement en of verbruik. 
Om deze reden wil ik je graag vriendelijk verzoeken om jouw situatie nogmaals telefonisch voor te leggen. 
Wie weet kunnen we jou toch nog ergens tegemoet komen zodra de factuur online staat op jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Ik raad je vooral aan om het Plafond in te stellen zodat dit niet meer voor kan komen in de toekomst. 

Groet, Noor

Simpel

Echt iets voor simpel, jaren hou je bundel over en dat ben iedere maand kwijt, maar 1x er overheen en ze tekken je leeg bij simpel.. oplichterspraktijken

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Jan Vermeulen,

 

Ik heb jouw berichten al een aantal keer voorbij zien komen. Zoals eerder uitgelegd: Simpel wil natuurlijk voorkomen dat je buitenbundelkosten maakt. Daarom versturen wij een sms bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Daarna brengen wij een tarief van 15 cent per MB in rekening. 

Ik raad je daarom aan het Plafond in te stellen. Dit is een extra dienst van €0,50 cent per maand. Het verschil tussen je abonnementskosten en het ingestelde bedrag van het Plafond is het maximum aantal kosten dat je kunt maken buiten de bundel. Dit stel je in via de Mijn Simpel pagina!  

 

Groet, Charlie

Simpel

Beste Charlie, plafond is ingesteld, maar maandelijks verbruik in 2 procent en eenmalig meer, moet er dik voor betalen., oplichters zijn jullie…

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Jan Vermeulen,

 

De buitenbundelkosten zijn inderdaad vrij hoog in vergelijking met de MB's in de bundel. Vandaar het aanraden het Plafond in te stellen, zodat het niet nogmaals kan gebeuren.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer