Beantwoord

BTW bij het bedrag in?

  • 9 April 2019
  • 5 reacties
  • 421 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De prijzen van jullie abonnementen op de website zijn die inclusief of exclusief btw?
Zoals bijvoorbeeld: Simonly 4GB onbeperkt bellen, 500 smsjes voor € 10 met een 2 jarig contract.
Is dat € 10 of komt daar nog € 2,10 btw bij?
icon

Beste antwoord door Snowboard 10 April 2019, 07:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Een medewerker van Simpel zal/kan je gebruikersnaam aanpassen. Vanwege privacyredenen is het beter geen persoonlijke gegevens op een openbaar forum te gebruiken/plaatsen.

De prijzen zijn inclusief BTW.
Reputatie 2
Badge +8
HI,

De community is openbaar en voor iedereen inzichtelijk. Ik zie dat je je 06-nummer als gebruikersnaam hebt gebruikt. Om privacy schending te voorkomen, adviseer ik je om je gebruikersnaam zo snel mogelijk aan te passen :)

Groet, Astrid
Reputatie 6
@Astrid jij hebt nu ook bij de @-functie het 06 nummer staan. Is het voor jullie niet mogelijk om alvast zijn/haar gebruikersnaam te wijzigen?
Reputatie 2
Badge +8
Hi @Snowboard,
Klopt, ik kan kan de gebruikersnaam helaas niet aanpassen. Dit omdat je met de gebruikersnaam inlogt op de community. Door een tag (@) toe te voegen weet ik dat er een e-mail wordt gestuurd met een melding. Tevens heb ik een privé bericht gestuurd. Zo hebben we dubbele kansen dat het snel wordt aangepast! 🙂
Reputatie 6
@Astrid vergeet dan niet om later even te kijken of het Hier ook gewijzigd is.😉

Reageer