Op 15 april ontdekte ik dat er op 4 april €1.02 in rekening was gebracht voor gebeld worden in het buitenland, om 11.54, een gesprek van precies 1 minuut. Ik was toen in Panama, 11.54 is 4.54 's ochtends in Panama. Ik heb geen gesprek gevoerd. Ik had ook geen registratie in mijn telefoonlog van een oproep en heb geen gesprek gevoerd met deze telefoon sinds januari.
Meteen klantenservice ge-appt. Ze gaven aan dat ik moest wachten tot er gefactureerd is, dan pas kon er gecrediteerd worden. Ok prima.
Vandaag, na facturatie, weer ge-appt voor de creditering. Nu beweert deze medewerker dat hij/zij kan zien dat er een gesprek is geweest en wil daarom niet crediteren!
Ik vind het vervelend dat er zomaar geld wordt afgeschreven terwijl ik helemaal geen oproep heb aangenomen. Ook eerst zeggen dat er gecrediteerd wordt en dan niet, geeft me een onprettig gevoel. Ik voelde me thuis bij Simpel maar dat gevoel is nu weg. Ik wil het er ook niet bij laten zitten. Wat is de beste manier on verder te gaan? Een formele klacht indienen bij Simpel?