Vraag

Buitenbundelkosten door gebeld te worden in het buitenland

  • 6 May 2024
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Op 15 april ontdekte ik dat er op 4 april €1.02 in rekening was gebracht voor gebeld worden in het buitenland, om 11.54, een gesprek van precies 1 minuut. Ik was toen in Panama, 11.54 is 4.54 's ochtends in Panama. Ik heb geen gesprek gevoerd. Ik had ook geen registratie in mijn telefoonlog van een oproep en heb geen gesprek gevoerd met deze telefoon sinds januari.

Meteen klantenservice ge-appt. Ze gaven aan dat ik moest wachten tot er gefactureerd is, dan pas kon er gecrediteerd worden. Ok prima.

Vandaag, na facturatie, weer ge-appt voor de creditering. Nu beweert deze medewerker dat hij/zij kan zien dat er een gesprek is geweest en wil daarom niet crediteren!

Ik vind het vervelend dat er zomaar geld wordt afgeschreven terwijl ik helemaal geen oproep heb aangenomen. Ook eerst zeggen dat er gecrediteerd wordt en dan niet, geeft me een onprettig gevoel. Ik voelde me thuis bij Simpel maar dat gevoel is nu weg. Ik wil het er ook niet bij laten zitten. Wat is de beste manier on verder te gaan? Een formele klacht indienen bij Simpel?


5 reacties

Badge

Goedemorgen @PatrikS,

Wat jammer om te lezen dat je eerder contact zo hebt ervaren.

Ik kijk graag met je mee, naar een mogelijke oplossing.

Zou je mij een privé bericht willen sturen zodat ik inhoudelijk met je mee kan kijken?

Groetjes, Jahduar
Simpel

Dag Jahduar,

 

Ik heb je vanochtend een privebericht gestuurd maar nog geen reactie van je gehad.

 

Ik zie ook dat je het onderwerp van mijn vraag heb veranderd, mag ik vragen waarom?

 

Groet,

Patrik.

Badge

Goedemorgen @PatrikS,

Excuses voor de late reactie. Ik heb zojuist gereageerd op jouw privé-bericht. 

Het onderwerp is aangepast, zodat deze topic makkelijker gevonden kan worden.

 

Groet, Jahduar

Simpel

In het privebericht geef je aan dat je het vandaag gaat oppakken. Vandaag is inmiddels gisteren. Ik vind het knap vervelend dat steeds wordt gezegd dat iets gedaan gaat worden en als puntje bij paaltje komt gebeurt er niks.

 

'Onterechte kosten voor gebeld worden in buitenland' was het oorspronkelijke onderwerp dat ik heb gegeven aan mijn eigen post en dat dekt de lading m.i. beter. Ik verwijs naar de volgende post die een vergelijkbare situatie beschrijft en daarbij geeft de Simpel medewerker zelf ook aan dat de kosten niet terecht zijn.

 

Badge

Goedemorgen @PatrikS,

 

Ik heb dit nav je privébericht doorgezet voor een onderzoek, zodat nagekeken kan worden waarom er kosten in rekening zijn gebracht.

We zullen zsm met een terugkoppeling bij je in de lucht komen. Verder wens ik je nog een zonnige dag toe!

 

Groet, Jahduar 

Simpel

 

 

Reageer