Beantwoord

Buitenbundelkosten ondanks blokkade

  • 12 juli 2020
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Beste meneer, mevrouw,


Mijn dochter haar simkaart is geblokkeerd voor gebruik buiten de bundel. Ze kocht laatst een MB-aanvuller en nadat zij die had verbuikt is ze alsnog buiten haar bundel gegaan, terwijl dit geblokkeerd was bij haar. Doordat zij buiten haar bundel is gegaan zonder dat zij het door had kregen we een factuur van €65,50.

Ik zou graag willen weten, waarom wij extra kosten krijgen wanneer haar buiten bundel gebruik is geblokkeerd.

 

met vriendelijke groeten,

Murat Balci. 

icon

Beste antwoord door Houscouss 14 juli 2020, 12:55

Hoi Murat,

Welkom op onze Community!

Balen dat de buitenbundelkosten zo hoog zijn opgelopen. Indien je een Plafond hebt ingeschakeld, kunnen de kosten niet hoger uitkomen dan het ingestelde limiet. Omdat wij hier geen inzage hebben in persoonlijke gegevens, wil ik aanraden om contact met ons op te nemen zodat we het abonnement erbij kunnen pakken en dit kunnen onderzoeken. 

Groetjes,

Houssam

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Murat,

Welkom op onze Community!

Balen dat de buitenbundelkosten zo hoog zijn opgelopen. Indien je een Plafond hebt ingeschakeld, kunnen de kosten niet hoger uitkomen dan het ingestelde limiet. Omdat wij hier geen inzage hebben in persoonlijke gegevens, wil ik aanraden om contact met ons op te nemen zodat we het abonnement erbij kunnen pakken en dit kunnen onderzoeken. 

Groetjes,

Houssam

Reageer