Skip to main content

Goedendag,

 

2 vanmijn dochters hebben een simcard van Simpel. Beide hebben het plafond van 10 euro zoals u dat als minimum heeft aangegeven. De 1e maand leek dat succesvol. Nu is het wederom mis. het 1e nr heeft een rekening van 15.50 en de 2e deze maand 17.50. Dat is dweilen met de kraan open. Ik verneem graag hoe dit kan en hoe dit te verhelpen is.

vrgr Aad de Kool

Overigens, mag ik nu begrijpen dat ik geen vraag privé kan stellen, maar dat het door iedereen te lezen is, dan lijkt het mij wel erg fijn als u dat even meld!

Hoi @Aad!

Dat is inderdaad vreemd. We kijken graag even met je mee. Je vraag is niet privé omdat dit een openbaar forum is. Je kan het beste dus even contact met ons opnemen. Op je Mijn Simpel pagina vind je de facturen, misschien dat die ook al meer duidelijkheid aan je geven.

Groetjes, Alexandra


Reageer