Beantwoord

Buitenbundelverbruik beperken?

  • 2 November 2023
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

hoe kan ik instellen dat er geen extra min/MB/SMS verbruikt kunnen worden? (dus GEEN verbruik meer als de bundel op is)

 

Groet, Ger

icon

Beste antwoord door Karin303 2 November 2023, 22:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Door het plafond in  te stellen.

 

Dat klinkt leuk (heb ik ook al gezien), maar mijn maandbedrag is € 6 en plafond is vanaf € 10 en kost € 0,50 per maand, lost dus niets op helaas. Ik wil niet dat de kleine meer gebruikt dan die € 6. Dan blijft alleen pre-paid nog over als  begrenzing (maar dan komen andere providers in beeld).

groet, Ger

Reputatie 6

Hi @gvernim morgen.

Het lastige is sowieso dat voor een kleine een sim only minder geschikt is dan prepaid. Controleer goed de verschillen in prepaid. 

Houd  in gedachten dat jij een abonnement hebt afgesloten voor de kleine (zoon/dochter).  Een minderjarige kan geen abonnement afsluiten. Jij bent dus verantwoordelijk.

Anderen, wij, @Karin303 ik, medewerkers kunnen niet weten van een kleine als eerst die informatie ontbreekt. 

Ik verwacht dat een medewerker zal reageren. Succes. 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @gvernim 

Welkom op onze Community!

Dat snap ik goed, je wil niet zomaar te maken krijgen met hoge kosten. Zoals onze Superster @Karin303 benoemd, kan er enkel een Plafond worden ingesteld. Deze kan niet lager dan €10,00. De ruimte voor enkele kosten blijft daarom altijd bestaan. Wel sturen we betreft internetgebruik sms’jes naar het telefoonnummer. Afhankelijk van de leeftijd van de kiddo zal dit niet altijd veel uitmaken natuurlijk. 

Ondanks dat Prepaid ook niet de beste oplossing is, kan je dit wellicht eerst proberen en ermee oefenen zodat hij/zij straks klaar is voor het grote werk 😁

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reputatie 6

Hey @gvernim 

Welkom op onze Community!Dat snap ik goed, je wil niet zomaar te maken krijgen met hoge kosten. Zoals onze Superster @Snowboard benoemd, kan er enkel een Plafond worden ingesteld.

@Janine

Ik vermoed dat je @Karin303 bedoeld. Zij heeft het plafond aangegeven. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Snowboard

Wederom heel scherp! Ik heb even het bericht van @Janine  aangepast :) 

Groetjes, Noor
Simpel

Reageer