hoe kan ik instellen dat er geen extra min/MB/SMS verbruikt kunnen worden? (dus GEEN verbruik meer als de bundel op is)
Groet, Ger
hoe kan ik instellen dat er geen extra min/MB/SMS verbruikt kunnen worden? (dus GEEN verbruik meer als de bundel op is)
Groet, Ger
Door het plafond in te stellen.
Dat klinkt leuk (heb ik ook al gezien), maar mijn maandbedrag is € 6 en plafond is vanaf € 10 en kost € 0,50 per maand, lost dus niets op helaas. Ik wil niet dat de kleine meer gebruikt dan die € 6. Dan blijft alleen pre-paid nog over als begrenzing (maar dan komen andere providers in beeld).
groet, Ger
Hi
Het lastige is sowieso dat voor een kleine een sim only minder geschikt is dan prepaid. Controleer goed de verschillen in prepaid.
Houd in gedachten dat jij een abonnement hebt afgesloten voor de kleine (zoon/dochter). Een minderjarige kan geen abonnement afsluiten. Jij bent dus verantwoordelijk.
Anderen, wij,
Ik verwacht dat een medewerker zal reageren. Succes.
Hey
Welkom op onze Community!
Dat snap ik goed, je wil niet zomaar te maken krijgen met hoge kosten. Zoals onze Superster
Ondanks dat Prepaid ook niet de beste oplossing is, kan je dit wellicht eerst proberen en ermee oefenen zodat hij/zij straks klaar is voor het grote werk
Fijne dag!
Groetjes,
Janine
Simpel
Hey
Welkom op onze Community!Dat snap ik goed, je wil niet zomaar te maken krijgen met hoge kosten. Zoals onze Superster
Ik vermoed dat je
Hey
Wederom heel scherp! Ik heb even het bericht van
Groetjes, Noor
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.