Beantwoord

bundel

  • 23 February 2023
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo, ik had een bericht gekregen dan mijn bundel bijna op was toen heb ik mijn 4g meteen uit gedaan en toen niet meer aan gehad en nu moet ik 40 euro betalen maar ik heb mijn 4g niet meer aan gehad, dit klopt toch niet?

 

 

met vriendelijke groet dorinda mertens

icon

Beste antwoord door Charlie 24 February 2023, 10:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Dorinda,  

Is altijd even schrikken  als je buiten je bundel komt. Kosten lopen snel op. Heb je het plafond ingesteld ? Daarmee voorkom je deze situaties. Ik kan niet zien via dit forum  of je al over het bundellimiet  zat toen je het bericht kreeg.. .  

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Dorinda Mertens,

 

Super vervelend dat er kosten zijn berekend buiten jouw bundel! 

 

Vaak zit er tussen het opraken van de internetbundel en het uitschakelen van jouw internetbundel toch wat meer tijd dan je denkt. Ik raad je daarom aan het tijdstip van de sms van 100% verbruik na te gaan en in jouw Mijn Simpel pagina > Overzicht > Verbruiksspecificaties > Internet te controleren wat de eindtijd van de internetsessie is. In de tijd hiertussen is er internet verbruikt buiten jouw bundel, waar je 15 cent per MB voor betaalt. Zoals Karin aangeeft kunnen de kosten hiervoor snel oplopen! 

 

Het Plafond is inderdaad een goede tip. Hiermee voorkom je in de toekomst namelijk dat dit opnieuw kan gebeuren. Overigens beschermt het Plafond je niet alleen voor buitenbundelkosten voor het internet, maar ook voor buitenbundelkosten voor het bellen en sms-en. Je betaalt hier 50 cent per maand voor, maar beschermt je tegen een hoop buitenbundelkosten. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer