Beantwoord

Bundel wijzigen

  • 26 March 2022
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Ik en mijn vriendin ik heb zelf 2 contracten 2 weken geleden mijn contract verlengd van 5 GB naar 10 GB en nu zie ik een actie 10 + 2 GB kan simpel daar in nog wat voor mij betekenen

icon

Beste antwoord door Charlie 30 March 2022, 12:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt het proberen bij de klantenservice, maar ik vrees van niet...Acties wisselen voortdurend.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Dennis Fens Sr.,

 

Allereerst welkom op onze community!

 

Indien de verlenging 14 dagen of minder geleden (bedenktermijn) is gedaan, dan kunnen wij deze nog wijzigen. Als dit het geval is, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice, zodat dit gewijzigd kan worden. 

Na de bedenktermijn is het niet meer mogelijk om de verlenging te wijzigen.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer