Skip to main content
Antwoord

Contact met Simpel na overlijden (Simpel reageert niet)

  • May 30, 2025
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Al een jaar proberen we in contact te komen met Simpel maar dat lukt niet. We hebben 1x kortstondig contact met de nabestaanden desk gehad. Maar na het opsturen van de benodigde gegevens naar de desk hebben we nooit meer een reactie ontvangen.
 

Twee maand geleden hebben we een aangetekende brief naar Simpel gestuurd. Ook geen enkele reactie op gehad. 

Ook een klacht op Trustpilot, natuurlijk weer zonder enige reactie. 

We proberen al een jaar om de simkaarten die in de sos apparaten van mijn schoonvader zaten stop te zetten. Graag contact Simpel! Wat een ontzettend slechte service. 

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemiddag ​@Esther23,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je schoonvader en dit hoort natuurlijk niet zo lang te duren.

Zodra een abonnementhouder is overleden, kunnen de nabestaanden ons digitale overlijdensformulier invullen en dan wordt het abonnement binnen 5 werkdagen beëindigd.

 

Via het forum kan ik niet met je meekijken in het systeem en/of wijzigingen doorvoeren. Mocht je het overlijdensformulier al ingevuld hebben en je hebt geen bevestiging ontvangen, dan is er nog een tweede manier om dit te regelen:

Je kan het contactformulier invullen via deze link en je gebruikt de categorie ‘Document versturen’. Hierbij geef je door:

- de 06-nummers van de Simpel abonnementen.

- het bankrekeningnummer + de tenaamstelling waarop de teveel betaalde abonnementskosten op teruggestort kunnen worden. 

- de akte van overlijden (als bijlage) ter verificatie. Zonder de akte van overlijden, kunnen er geen wijzigingen doorgevoerd worden.

 

Veel sterkte nog gewenst voor alle nabestaanden.

 

Groet, Chantal

Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 30, 2025

Goedemiddag ​@Esther23,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je schoonvader en dit hoort natuurlijk niet zo lang te duren.

Zodra een abonnementhouder is overleden, kunnen de nabestaanden ons digitale overlijdensformulier invullen en dan wordt het abonnement binnen 5 werkdagen beëindigd.

 

Via het forum kan ik niet met je meekijken in het systeem en/of wijzigingen doorvoeren. Mocht je het overlijdensformulier al ingevuld hebben en je hebt geen bevestiging ontvangen, dan is er nog een tweede manier om dit te regelen:

Je kan het contactformulier invullen via deze link en je gebruikt de categorie ‘Document versturen’. Hierbij geef je door:

- de 06-nummers van de Simpel abonnementen.

- het bankrekeningnummer + de tenaamstelling waarop de teveel betaalde abonnementskosten op teruggestort kunnen worden. 

- de akte van overlijden (als bijlage) ter verificatie. Zonder de akte van overlijden, kunnen er geen wijzigingen doorgevoerd worden.

 

Veel sterkte nog gewenst voor alle nabestaanden.

 

Groet, Chantal

Simpel