contract door jullie beeindigd

  • 18 May 2024
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Pfffff, wat een gedoe, al meer dan 10 jaar klant bij simpel maar nu is contract door jullie beeindigd. Helaas is de betaling van maart niet goed gegaan en door persoonlijke omstandigheden heb ik niet kunnen reageren op jullie herinneringen. Alle jaren daarvoor zijn de betalingen altijd goed gegaan. De factuur is uiteindelijk betaald in april maar contract is door jullie beeindigd. Ik ben nu al een week met jullie aan het bellen, er worden terugbellen tickets aangemaakt maar ik wordt niet teruggebeld. Heractiveren van mijn nummer blijkt niet mogelijk, beetje jammer na 10 jaar. Ik wil nu mijn nummer meenemen naar een nieuwe provider maar ook dat stuit op problemen omdat ik de verificatie code niet kan ontvangen omdat het nummer sinds 23 april inactief is. Ik blijf maar bellen en bellen en de tijd om nummerbehoud aan te vragen verstrijkt. Hoe los ik dit op.


1 reactie

Badge +3

Goedemiddag @RvanDam003,

 

Wat jammer om te lezen, dat jouw abonnement beëindigd is.

Ik kan me voorstellen dat je het telefoonnummer wel graag zou willen behouden. 

Het abonnement kan na de beëindiging inderdaad helaas niet geheractiveerd worden. 

Het klopt dat je hierdoor geen verificatiecode kan ontvangen, voor het nummerbehoud.

Is het wel mogelijk dat de nieuwe provider de nummerbehoudsaanvraag indient, met daarin het klantnummer van Simpel vermeld?

Op deze manier kan het telefoonnummer vooralsnog geverifieerd worden. 

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reageer