Beantwoord

Datum nieuwe maand aanpassen, nieuwe periode op de 1e van de maand

  • 10 June 2020
  • 3 reacties
  • 290 Bekeken

Badge

Ik heb meerdere abonnementen en op mijn verzoek om al deze abonnementen op 1 factuur te zetten is nog steeds niet voldaan.

 

Wellicht kunnen jullie wel al mijn abonnementen dezelfde maandelijkse vernieuwingsdatum geven zodat ik per maand maar 1x hoef in te loggen om alle facturen te downloaden. Bijvoorbeeld dat alle abonnementen op de 1e dag van de maand een nieuwe periode starten.

 

En voor mij, en veel andere klanten zou het eenvoudiger zijn als de facturen gemaild worden. Dat scheelt ook wat werk.

Mvrgr Joost

icon

Beste antwoord door Phil 11 June 2020, 09:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @joostvh!

Bedankt voor je bericht in de Community!

Daar elk abonnement op zichzelf staat wordt er ook per abonnement een factuur aangemaakt en worden facturen van verschillende abonnementen niet gebundeld. Je hebt echter wel de mogelijkheid om de verschillende Mijn Simpel accounts aan elkaar te koppelen zodat je makkelijk tussen de verschillende accounts en abonnementen kan wisselen vanuit een hoofdaccount. Vanuit privacy- en veiligheidsoverwegingen hebben wij ervoor gekozen om de facturen niet in de e-mail bij te voegen maar om je er op te attenderen dat er een nieuwe factuur beschikbaar is en in die betreffende e-mail door te linken naar Mijn Simpel.

Hoewel ik je wens begrijp om de bundelperiodes aan elkaar gelijk te stellen is dat niet in te regelen. De bundelperiodes en de start van een periode hangen namelijk samen met het moment dat het abonnement van start is gegaan. Uiteraard neem ik dit punt en het bovenstaande punt wel mee als feedback zodat dit in de toekomst wellicht wel mogelijk is.

Groetjes,

Phil

Badge

Beste Phil,

 

bedankt voor je antwoord, je kan toch eenmalig een periode verkorten en verlengen zodat deze altijd op de 1e van de maand vervalt. Dat gebeurt wel vaker.

Inzake de factuur per mail sturen, je kan de klant toch de keuze geven in zijn account en hem/haar waarschuwen. Als de klant het niet erg vindt dat iemand per ongeluk zijn mail en factuur kan inzien en daar akkoord mee is is er toch niets aan de hand. En de klant die wel bang is dat zijn mail door andere ingezien wordt kiest ervoor de factuur te bekijken na inlog.

 

klant is koning, toch?

 

mvrgr Joost

 

Reputatie 2
Badge +7

Beste Joost,

Het proces is gelijkgetrokken voor een ieder en zou dus betekenen dat het geautomatiseerd proces per individu zou moeten worden gewijzigd, dit is op korte termijn spijtig genoeg (nog) niet in te regelen. Daarnaast is ervoor gekozen om de facturen echt niet meer per e-mail te versturen nadat het koppelen van meerdere Mijn Simpel accounts is gerealiseerd. Uiteraard is er in de loop der tijd al genoeg aan verbeteringen doorgevoerd, dus zeg nooit nooit… De wensen van de klant worden echter wel gehoord en ook meegenomen in besluiten van procesaanpassingen.

Groetjes,

Houssam

Reageer