Beantwoord

Dubbel betalen

  • 1 november 2019
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Ik heb een abonnement van tien euro per maand. Ik verbruik niks van het abonnement, maar ik krijg drie rekeningen in de maand a tien euro. Ik kan ook niet opzeggen, mijn abonnement loopt tot 2021. 

Op deze manier zeker niet blij met simpel. 

 

icon

Beste antwoord door Sanne 4 november 2019, 12:42

Hoi,

 

Als ik het zo lees lijkt het erop dat je meerdere facturen/incasso’s per maand krijgt. Dat is natuurlijk niet fijn, zeker als je maar één abonnement bij ons hebt. Wat ik adviseer is om contact met ons op te nemen, en daarbij even de factuurnummers of betaalbewijzen bij de hand te houden.

 

Groet, Sanne

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Katootje1948. 

 

Dat is inderdaad een minder goed iets van Simpel maar je kunt toch je abonnement wijzigen, tabblad abonnement, in de laagste bundel?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi,

 

Als ik het zo lees lijkt het erop dat je meerdere facturen/incasso’s per maand krijgt. Dat is natuurlijk niet fijn, zeker als je maar één abonnement bij ons hebt. Wat ik adviseer is om contact met ons op te nemen, en daarbij even de factuurnummers of betaalbewijzen bij de hand te houden.

 

Groet, Sanne

Reageer