Skip to main content

Beste, 

Contract is contract, prijs is prijs.

Als jullie een voorwaarden veranderen mag deze voor lopende contracten pas ingaan na het aangaan van verlenging of bij nieuwe klanten.

Nu duperen en zadelen jullie alle klanten met een  lopend contract op met een verhoging.

Dit is wettelijk niet toegestaan. 

Word tijd dat we ons gaan organiseren

Beste @Mrah Wieringa, tot op zekere hoogte heb je daar gelijk in.

In het geval van een inflatiecorrectie is dat echter niet het geval. Ik raad je ook hier aan om even goed in te lezen op de website van de consumentenbond, voordat je het onjuiste idee krijgt dat we je oplichten.

Die info kan je hier vinden: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden

Veel succes en een mooie dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel


Beste @Mrah Wieringa, tot op zekere hoogte heb je daar gelijk in.

In het geval van een inflatiecorrectie is dat echter niet het geval. Ik raad je ook hier aan om even goed in te lezen op de website van de consumentenbond, voordat het onjuiste idee krijgt dat we je oplichten.

Die info kan je hier vinden: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden

Veel succes en een mooie dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

k ben al jaren lid bij jullie, en heb nog nooit enige verhoging gehad op mijn afsloten contract/afgesproken prijs.

Dat jullie nu plots de voorwaarden aanpassen en inflatiecorrectie er inzetten is mijninziens puur om geld te werven op een manier als: het addertje onder het gras gevonden te hebben.  

Maar dit zal dus ook betekenen dat jullie naast deze 8,5% inflatie, 2024 weer een inflatie correctie zullen gaan doorvoeren.

K ben blij dat niet alle contracten zo gaan werken, prijs is prijs, voor jullie als leverancier als voor ons de klant. 

Jullie zijn geen energie levranciers die dit doen.


Beste, 

Contract is contract, prijs is prijs.

Als jullie een voorwaarden veranderen mag deze voor lopende contracten pas ingaan na het aangaan van verlenging of bij nieuwe klanten.

Nu duperen en zadelen jullie alle klanten met een  lopend contract op met een verhoging.

Dit is wettelijk niet toegestaan. 

Word tijd dat we ons gaan organiseren

Wanneer je al langer een lopend abonnement hebt en nooit verlengd dan heb je ook geen akkoord gegeven op de nieuwe voorwaarden en blijft alles hetzelfde. Je betaalt dan ook geen inflatiecorrectie bij een langlopend abonnement.


Beste @Mrah Wieringa, tot op zekere hoogte heb je daar gelijk in.

In het geval van een inflatiecorrectie is dat echter niet het geval. Ik raad je ook hier aan om even goed in te lezen op de website van de consumentenbond, voordat het onjuiste idee krijgt dat we je oplichten.

Die info kan je hier vinden: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden

Veel succes en een mooie dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

k ben al jaren lid bij jullie, en heb nog nooit enige verhoging gehad op mijn afsloten contract/afgesproken prijs.

Dat jullie nu plots de voorwaarden aanpassen en inflatiecorrectie er inzetten is mijninziens puur om geld te werven op een manier als: het addertje onder het gras gevonden te hebben.  

Maar dit zal dus ook betekenen dat jullie naast deze 8,5% inflatie, 2024 weer een inflatie correctie zullen gaan doorvoeren.

K ben blij dat niet alle contracten zo gaan werken, prijs is prijs, voor jullie als leverancier als voor ons de klant. 

Jullie zijn geen energie levranciers die dit doen.

Je bent geen lid bij Simpel maar je hebt er een abonnement afgesloten en  bent akkoord gegaan met de voorwaarden. Verder heb je het aldoor over jullie..dit is een klantenforum ...De inflatiecorrectie wordt jaarlijks doorgevoerd en dat is bij alle providers zo.....ik wens je een fijne dag.Groetjes Karin


Beste @Mrah Wieringa


Begrijpelijk dat deze verhoging erg vervelend is, vooral nu alles duurder wordt ook in de supermarkten en dergelijke. Veel andere providers voeren deze correctie ook door, simpel is hierin niet de enige. Echter doen veel providers dit niet in januari, maar bijvoorbeeld in mei of oktober. Je kunt dit checken door te zoeken op de naam van een provider met daar achter inflatiecorrectie. Overigens sluiten wij ons als provider als laatste aan bij dit rijtje, aangezien dit inderdaad de eerste keer is in 16 jaar dat wij de inflatiecorrectie hebben doorberekend. 

 

Een fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel


Reageer