Beantwoord

Eerste betaling mislukt

  • 28 January 2019
  • 1 reactie
  • 605 Bekeken

Ik heb zojuist een nieuw abonnement afgesloten, ik kon niet via ideal betalen, omdat er een storing was. Ik heb een mail ontvangen, maar als ik hier op de link 'ga naar je persoonlijke betaalpagina' klik, kom ik op de homepagine van simpel uit, en kan ik nergens naar een betaling. Hoe kan ik deze eerste betaling doen?
icon

Beste antwoord door Astrid 28 January 2019, 13:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Mirjam,

Vervelend dat de eerste betaling niet is gelukt!
Heb je een persoonlijke Mijn Simpel pagina aangemaakt? Bij het aanmaken van je persoonlijke Mijn Simpel krijg je de mogelijkheid om de eerste betaling te doen als dit nog niet eerder is gelukt. Daarnaast stuurt Simpel automatisch betaalherinneringen als de eerste betaling niet is gelukt. Je kan het proberen via de link die in de berichten worden meegestuurd.
Wanneer beide mogelijkheden niet werken, kan onze klantenservice je helpen om de betaling alsnog te doen.

Alvast veel plezier met je Simpel abonnement gewenst :)

Groet, Astrid

Reageer