Skip to main content

Hi! Ik heb afgelopen dinsdag een abonnement afgesloten bij Simpel. Ik heb direct de eerste factuur betaald zodat ook mijn MijnSimpel account werd geactiveerd. Nu kreeg ik al een email dat ik de factuur nog moest betalen, maar als ik dat al gedaan had kon ik die mail negeren. Zo gezegd, zo gedaan. Nu kreeg ik vandaag weer een sms dat ik nog moet betalen. Beetje gek vond ik. Hoe zit dit precies en hoe kan dit opgelost worden?

Hi @femkedeb en je hoeft inderdaad maar één keer te betalen als je een abonnement besteld!

Als je betaalherinneringen ontvangt, terwijl je al betaald hebt, dan kan het zijn dat je per ongeluk twee abonnementen hebt besteld. Als je aan het bestellen bent en je betaald uiteindelijk niet, dan wordt er bij ons wel een bestelling geplaatst in het systeem. Er zal altijd een orderbevestiging per e-mail verstuurd worden, met een betaallink om de betaling alsnog te voltooien. Kan het kloppen dat je twee orderbevestigingen hebt ontvangen? Een bestelling die niet wordt betaald, zal na een maand automatisch geannuleerd worden.

Mocht dit niet het geval zijn, kan je mij dan een privé bericht sturen met het ordernummer (s-nummer), je achternaam, e-mailadres en postcode + huisnummer? Dan ga ik met je meekijken. 

 

Fijne en zonnige middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel


Reageer