Ik wil een mail naar simpel sturen maar kan nergens een adres vinden
Dat doen ze natuurlijk bewust. Ik heb zojuist ruim een half uur aan de telefoon gehangen. Word ik doorverbonden met de verkeerde afdeling en moet ik weer terug en dan weer opnieuw doorverbonden. En dan maar wachten iedere keer.
Het is uiteraard veel beter via mail te kunnen corresponderen. Dan ligt alles ook meteen vast en is het terug te lezen. Maar van Simpel houden ze hier niet zo. Ze zijn een beetje…
Hi
Allereerst welkom op de Simpel community - de eerste stap naar verbinding met Simpel!
Dank voor het delen van jullie ervaringen. We begrijpen dat goede bereikbaarheid belangrijk is. Als het nu gaat om snelheid, duidelijkheid of gemak. Bij Simpel zijn er meerdere manieren om contact op te nemen, zodat iedereen kan kiezen wat het beste past.
Hieronder een overzicht van de beschikbare contactkanalen:
Telefoon: 088-1005757
Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 21:00 (SRT: 04:00 – 16:00)
Zaterdag: 10:00 – 17:00 (SRT: 05:00 – 12:00)
Zondag: gesloten
WhatsApp: +31 6 1843 1095
Postadres: Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
Contactformulier: simpel.nl/contactformulier
Social media: Facebook en X (voorheen Twitter)
We hopen dat deze informatie helpt om snel en op de manier die bij je past contact te leggen met ons team. Feedback over onze service is altijd welkom en wordt serieus genomen. Zo blijven we verbeteren.
Groet,
Bryan
En de bot weet dat dan ook niet, staat ook nergens anders vermeld, voor zover ik gezien heb, dat contactformulier…
Je hebt helemaal gelijk. Excuses voor de verwarring. Het is begrijpelijk dat je het contactformulier niet meteen kunt vinden, en we hadden dat duidelijker moeten aangeven. Dank voor je geduld!
Je kunt het contactformulier hier vinden: www.simpel.nl/klantenservice/contactformulier
Via dit formulier kun je je vraag of klacht indienen en eventueel ook documenten meesturen. We hopen dat je op die manier snel en goed geholpen wordt. En nogmaals dank dat je dit aankaart!
Groet,
Bryan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.