Beste medewerkers Simpel,
Een paar dagen voordat mijn nieuw bundel in zou gaan ben ik buiten mijn bundel geraakt.
Nu betaal ik in plaats van €10,00 €60,00.
Ik vind dat bedrag buitensporig hoog en eigenlijk niet echt heel klantvriendelijk zoals jullie promoten.
Dat er extra wordt afgeschreven kan ik me iets bij voorstellen maar €50,00 vind ik echt veel te veel.
Waarom niet €10,00 extra? dan betaal ik uiteindelijk een dubbel maandtarief?
Ik vind dat meer dan billijk en zou eigenlijk graag zien dat jullie hier iets mee gaan doen.
Ik vertrouw op een nette afwikkeling.
Met vriendelijke groeten,
Erwin Hetebrij
Bladzijde 1 / 1
Hoi Erwin!
Welkom op de community!
Ik kan natuurlijk niet inzien waardoor de kosten buiten de bundel zijn ontstaan. We hebben voor bellen, sms'en en internetten een vast tarief buiten de bundel. Deze kan je hier vinden. Voor internet hebben we zelfs een MB-aanvuller! Tegen een voordelig tarief kan je een extra bundel voor de huidige maand aanschaffen.
Is de eigen bundel op en loopt het verbruik door? Dan lopen de kosten ook mee op. Je kan zelf controle over de kosten houden met het plafond. Het plafond is een limiet op zowel de abonnements- als gebruikskosten en kan je instellen via Mijn Simpel.
Groet, Sanne
Welkom op de community!
Ik kan natuurlijk niet inzien waardoor de kosten buiten de bundel zijn ontstaan. We hebben voor bellen, sms'en en internetten een vast tarief buiten de bundel. Deze kan je hier vinden. Voor internet hebben we zelfs een MB-aanvuller! Tegen een voordelig tarief kan je een extra bundel voor de huidige maand aanschaffen.
Is de eigen bundel op en loopt het verbruik door? Dan lopen de kosten ook mee op. Je kan zelf controle over de kosten houden met het plafond. Het plafond is een limiet op zowel de abonnements- als gebruikskosten en kan je instellen via Mijn Simpel.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.