Skip to main content

Deze mail kreeg ik:

 

Beste L.E. Becker,

De maandelijkse abonnementskosten van je Simpel abonnement voor telefoonnummer 0648..…

 zijn € 10,00. Je buitenbundelkosten zijn opgelopen tot € 80,00.

Loopt dit bedrag op tot € 100,00? Dan blokkeren we je simkaart voor diensten die buiten je bundels vallen. Zo lopen je kosten niet verder op. Je kunt niet meer bellen, sms’en en internetten als je bundels op zijn. Ook kun je niet meer bellen in of naar het buitenland. En het is niet meer mogelijk om servicenummers te bellen of sms-diensten te gebruiken met een speciaal tarief.

Heb je nog tegoed binnen een bundel? Dat kan je natuurlijk nog wel opmaken. Je bekijkt je tegoed op Mijn Simpel.

 

Ben al heel lang klant,maar word dit probleem niet heel snel opgelost, ben ik klant AF!!

En de rest van mijn contract duur betaal ik echt geen cent meer, loopt nog een jaar!!!

Jammer dat je geen hulp krijgt bij deze onverwachte kosten.
Helaas kan dit snel gebeuren en dan betaal je een schurken prijs.
Kijk in je toestel en specieficties van Simpel, waarmee je de data verbruikt hebt.
Zelf heb ik het plafond aangezet, om dit te voorkomen.

Niet betalen, is een middel als je er 100% zeker van bent als je in je recht staat.
Pas dus op, dat je het niet erger maakt.

Ook een ontevreden klant.


Inmiddels al 100,- geworden. 

Internet was geblokkeerd, maar toen ik die extra bundel kocht van 1000mb voor 7,- euro werkt internet weer.

Dus voor her niet aanzetten van je mb vullen, krijg je een boete van 1328%!!!!!

Ze zijn niet goed daar..

Never nooit dat ik die 100,- ga betalen.🤣🤣🤣


Denk al 15 jaar klant en nog nooit over mijn internetbundel heen gegaan trouwens. 


Heb je wel gezocht naar de oorzaak?
Een slecht werkende wifi of spyware.
Dat het bedrag zo hoog is, komt omdat je bezuinigd hebt op het aanzetten van het plafond.
Dan was de schade €90 minder.
 


Heb je wel gezocht naar de oorzaak?
Een slecht werkende wifi of spyware.
Dat het bedrag zo hoog is, komt omdat je bezuinigd hebt op het aanzetten van het plafond.
Dan was de schade €90 minder.
 

Waarom niet gewoon die 7 euro rekenen voor 1000mb??

Ze hopen er gewoon op dat je dat vergeet .😉

15 jaar al klant bij hun, en dan voor die extra mbs 100 betalen, nou mooi niet.🤣🤣


Inmiddels ook al gewhatsapped met ze :

Hallo , Op zondag was onze WhatsApp-dienst gesloten, maar we zijn er weer voor je 🙂 Heb je nog hulp nodig? Reageer dan even op dit bericht met je 06-nummer, postcode + huisnummer en achternaam of geboortedatum, dan helpen we je snel verder.

 

Nog geen reactie gehad.


Zou het niet kunnen dat je misschien al buitenbundel verbruik had voor de aanvuller actief was? €100,- voor een aanvuller bestaat niet.

Ik lees trouwens ook geen antwoord op, de vraag van @Erik6 

Lees zijn reacties nogeens goed door. 


Inmiddels al 100,- geworden. 

Internet was geblokkeerd, maar toen ik die extra bundel kocht van 1000mb voor 7,- euro werkt internet weer.

Dit had ik niet gelezen, sorry.

Wat voor merk en type telefoon heb je? 


Inmiddels al 100,- geworden. 

Internet was geblokkeerd, maar toen ik die extra bundel kocht van 1000mb voor 7,- euro werkt internet weer.

Dit had ik niet gelezen, sorry.

Wat voor merk en type telefoon heb je? 

Samsung A51.


Vanmorgen om 7.05  kreeg ik dit smsje van simpel:

 

Beste klant, je hebt je MB-aanvuller verbruikt. Je nieuwe bundels gaan in op 01-10-2024. SMS 1000 MB voor 7 euro naar 1255 of klik hier voor meer info: https://s.simpel.nl/mbs. Groet, Simpel 

Laat ik nou gisteren nog een 1000mb aanvuller gekocht hebben???

Dus dit smsje gaat nergens over??

1 April 2024 5,766,44 mb

1 Mei 2024.  5,913,08 mb

1 Juni 2024.  9,716,08 mb

1 Juli 2024.   7,126,03 mb

1 Aug 2024.   9,363,25 mb

1 Sept 2024 10,704,76 mb

Zoals hier staat, kom dus nooit aan meer dan 75% van mijn bundel. 

Wat mij wel op valt is,dat het steeds meer word.

Hebben ze bij simpel de mb's wat sneller laten draaien???????

 


Heb je al in je telefoon nagekeken wat je verbruik was en ook hoe deze staat ingesteld? 


Wel raar dat ze zo reageren.
 

 


Heb je al in je telefoon nagekeken wat je verbxruik was en ook hoe deze staat ingesteld? 

Dat is allemaal niet zo boeiend. 

Het gaat om het feit, dat als je,in mijn geval,666mb buiten je bundel raakt,je dit 100,-euro extra kost.

Dus eigenlijk kost mijn 14.000mb abonnement, geen 10,- euro per maand maar 2100,- per maand?????

Dat ze als je buiten je bundel komt, 7,- euro per 1000mb  rekenen, kan ik nog enigzins begrijpen. 

(Wat ook al betekent dat je abonnement eigenlijk 98,-per maand kost!?).

Het is gewoon belachelijk dat ze voor 1000mb buiten je bundel 100,- euro durven te vragen.

Klinkt meer als oplichting.???

 

 


Deze WhatsApp kreeg ik vanmorgen van simpel:

 

Goedemorgen! Excuses voor het lange wachten, het is momenteel erg druk.

Wat jammer om te zien dat je het niet eens bent met de uitleg van mijn collega. Helaas kan ik jouw verbruik niet aanpassen, wij krijgen dit door vanuit de telefoon waar de simkaart in zit. 

Ik zie dat het internet is verbruik voordat de Mb aanvullers besteld waren. Ik zie dat alle Mb's op 21-9-2024 21:35 op waren, hier heb je ook een sms van gekregen. De Mb aanvullers zijn daarentegen op 22-9-2024 09:35 en op 25-9-2024 07:43
besteld, toen waren de kosten al opgelopen. 

Ik zie dat het de eerste keer is dat dit voorkomt. Daarom mag ik eenmalig 50% van deze kosten vergoeden. De coulance wordt dan met de factuur van volgende maand verrekend. Hiervoor dient wel een plafond ingesteld te worden, zodat de kosten in de toekomt niet op kunnen lopen. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat zodat ik het in kan dienen. Groet Kelsey

 

Heb ze nu gevraagd 50% van welke kosten ze mogen vergoeden!?

Ik denk zelf, 50% van de 2x 7,- euro voor de 2x 1000mb.!?

Dus wel 7 euro korting volgende maand.hahaha.

Betaal al 15 jaar elke maand 10 euro, de factuur van deze maand staat nu klaar.

124!!!!! Euro..

Heb ze inmiddels dit voorstel gedaan:

Van de factuur die nu open staat(124,- euro),ben ik bereid 74,-euro te betalen?
Mochten jullie daar niet mee akkoord gaan, maak ik 24,-euro over.( 10 euro abonnementskosten en 2x 7,- euro voor de mb aanvullers.).
Hoor graag spoedig jullie antwoord hierop.
Mvg

Nu maar een paar dagen wachten op hun antwoord. 

Maar het is vast duidelijk dat ik die 124,- never nooit ga betalen.🤣🤣🤣


Goedemiddag @LEBecker001,

 

Excuses voor de late reactie, ook op Whatsapp.
De coulance zal berekent worden over de buitenbundelkosten. 
Als je €100,- aan buitenbundelkosten hebt, dan zal je een coulance van €50,- krijgen.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan verneem ik dit natuurlijk graag.

 

Groet, Jahduar
Simpel


Dat is allemaal niet zo boeiend. 

Het gaat om het feit, dat als je,in mijn geval,666mb buiten je bundel raakt,je dit 100,-euro extra kost.

Daarin is Simpel niet uniek.
Ik vind het ook niet kunnen.
Denk toch echt dat de politiek hier iets aan moet doen.
 


Heb je al in je telefoon nagekeken wat je verbxruik was en ook hoe deze staat ingesteld? 

Dat is allemaal niet zo boeiend. 

Mogelijk is juist in het niet zo boeiend gedeelte een grote winst te halen. 

Maar goed, dat is mijn gedachte. 

Ik wens je een fijn weekend. 


Reageer