Beantwoord

Extra kosten buitenland

  • 5 September 2019
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Beste Simpelmedewerker,

ik check mijn factuur en zie dat ik extreem hoge kosten heb gemaakt in het buitenland, bestaande uit bel- en internetkosten. Van de belkosten was ik mij van bewust, ik moest de zorgverzekering van mijn vriendin bellen vanuit Servië. Dit deden we op 02-08-19, gevolgd met een ziekehuisbezoek in de avond waarna we dezelfde dag nog zijn gaan slapen.
Over de internetkosten ben ik verbaasd en teleurgesteld, op 02-08-2019 bleek ik 11.31MB internetvolume te hebben verbruikt, omgerekend €56,65 euro. Dit moet in het onbewust zijn gebeurd tijdens dat ik sliep, om 03:59:03 uur. Ik dacht dat ik ervan uit kon gaan dat ik dankzij mijn ingesteld plafond geen extra kosten kon maken. Dit blijkt helaas niet zo te zijn. Ik ben mijn gehele vakantie bewust geweest waar ik wel en niet extra kosten zou maken en hield daar rekening mee. Ik vind het dan ook vreemd en teleurstellend dat er 's nachts tijdens mijn slaap, €56,65 aan extra kosten zijn gemaakt die nergens voor zijn gebruikt.

Ik hoop dat ik met u kan werken aan een oplossing omtrent deze extra internetkosten.

Vriendelijke groet,
Teun van Lent
icon

Beste antwoord door Alexandra 9 September 2019, 09:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Teun!
Van harte welkom op onze Community 😀
Wat vervelend dat er extra kosten in rekening zijn gebracht. Het is mogelijk dat je toestel op de achtergrond gebruik maakt van internet. Mijn collega Josephine legt dat hier uit.Je geeft aan dat je Plafond is ingesteld. Je Plafond beschermt je tegen onverwachte extra kosten. Je kan op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Plafond' zien of je Plafond is ingeschakeld. Als dat het geval is wil je dan even contact met ons opnemen? Want dan moeten we onderzoeken waarom er toch kosten in rekening zijn gebracht.

Groetjes, Alexandra

Reageer